The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 8895 ggr
Afrejd
3

Herrelösa djur

Jag har en fundering. Det brukar komma små herrelösa djur ibland utanför ens dörr och man vill så gärna ta in dom stackarna och göra dom till ens egna.

Går det, hur gör man?

Tacksam för svar.

[_annaH]
0

Ja det går. Du måste bara bli bästa vän med dom :)

Afrejd
0

Har försökt de många gånger men går ju ändå inte ! =/ sen försvinner dom och sen hittar man aldrig dom igen…

[_annaH]
0

Hade oxå de problemet (tills jag fuska :P).

Afrejd
0

haha jag har fuskat också ;) men men får försöka igen helt enkelt. Sen är de så tråkigt att dom  bara kommer IBLAND. drygt att sitta o vänta på att dom ska komma haha

[_annaH]
0

Haha aa vet :P Men tryck på brevlådan så du känner alla, sen går du in på relationer och håll in shift o tryck på vän mätaren så du blir bästa vän med djuret, när han väl kommer så adoptera han :P Eller du kanske redan testat det :)?

Afrejd
0

mjo de har jag ett antal gåner haha ;)

[_annaH]
0

Haha :) Stör mig på att dom oftast kommer när ingen är hemma, typ är på jobbet eller nått.

Afrejd
0

nu har jag lyckats adoptera innan dom sticker ! =P äntligen.. Aa de är verkligen störande haha

SimsBrooke
0

Jag har typ fyra vildhästar vid huset fast dem är vid grannhuset. Lite coolt fakiskt =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Afrejd
0

Mjo jag brukar få vildhästar att hälsa på. Även adopterrt en vildhäst förut =) men nu vill jag ha en enhörning!