Sims 3 Husdjur
Hej , har någon märkt att bara för att man inte har förhandsbokat spelet så finns det slut på nästan alla sajter! Sjukt irriterande, enligt mig. Någon som har tips på billiga limited edition spelen, och sajt? (konstigt stavning, jag vet!)
Jag har läst att denna limited edition bara kunde beställas fram till det datum det skulle komma ut..
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
0#: Kollat på price runner eller googlat? Det skulle inte finnas i all evighet och om jag får säga det själv: limited edition är överskattat. man får med en djuraffär, och det enda speciella och exra är en-två sängar + en hund koja.
#2 vadå djuraffär? stod att jag skulle få det men fick inget.. :O
3#: Om du inte har limited edition får du ingen. Om du har limited edition måste du gå in på www.thesims3.com och registrera ditt spel och lite annat.
Jo jag har det. Och fick ingen djuraffär fast jag registrerat och har limited edition
5#: Du måste då gå in på store - mitt konto. Sedan till vänster finns en rad. där väljer du köphistorik. där måste du ladda ner det osv.
#6 jag har gjort allt detta,men min djuraffär finns inte under köphistorik… Inväntarsvar från EA ang detta
Jag har ej limited edition men fick ändå djuraffären… Om det är den som heter "Grahams djurbytarbutik" eller någon i den stilen
Laddat ner o installerat. Var hittar man djuraffären i spelet?