J*vla unlimited edtion.
Så jag har köpt The sims 3 Pets Unlimited Edition. Spelet funkar bra osv men det är när jag ska registrera mig på thesims3.com som absolut ingenting vill fungera det är bara en massa strul och jag börjar verkligen ångra att jag köpte unlimited edition eftersom att ingenting vill fungera av de där extra sakerna man ska få.
Jag har registrerat mitt spel och fick typ "Space Age Sleepy Pet Vessel" nån skål och "Atomic Age Pets Registration Gifts". Det ligger inne på mina "Installed Contents"
Men när jag går in i spelet så finns det ingen djuraffär eller någonting nytt överhuvudtaget.
Följa anvisningarna som spelet ger mig om att gå in på "Köp historik" fungerar inte pga jag måste skriva in mitt lösen om och om igen och när jag gör det skickar sidan bara tillbaka mig till samma sida.
Så vad gör jag för fel?
Tacksam för svar!
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
Har du gått in på ändra stad" och sen tryckt där man kan välja hus osv? :) För där ska affären vara.
unlimited edition? Då är det ju inte limited edition och då får du inte affären?
#1 Ja men det finns inte där. :(
#2 Oj menade Limited Edition såklart.
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
3#: tänkte la de :P
Det om att skriva in lösenord om och om igen har varit likadant för mig, har du försökt senare efter det? För det strulade för mig en gång, när jag var inne någon dag senare funkade de.