The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 3194 ggr
Sackum
0

Vitsen med enhörning?

Jag har adopterat en enhörning men börjar ångra det lite, för jag förstår inte vitsen med dem. När min sim och enhörningen deltog i en internationell tävling var hon inte så värst bra och kom typ trea. Familjen har hästuppfödning och äger redan fem andra hästar så det blir lite mycket, funderar på att återföra henne till det vilda.

Men som sagt, vad är egentligen vitsen med enhörningar? De kan teleportera sig har jag förstått, är det det enda?

Sedan heter hon Asta Häst också vilket är ett förfärligt fult namn, förnamnet kan man byta men efternamnet är omöjligt väl? :p

_Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Ts 3 Allmänt" / Pandiz sajtvärden
_

Anniez
0

Man kan byta efternamnet, det har jag kunnat göra iaf. Omvårdnad -> byta namn eller något sånt heter det :)

Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))

Sackum
0

För mig går det bara att byta förnamnet då. :o

diesel92
0

den kan vara god och ond. typ välsigna fauna eller starta eldar.

Dem är inte så spciella faktiskt.

Sackum
0

Hur vet man om den är god eller ond?

Och vad är välsigna fauna och hur startar man eldar?

diesel92
0

4#: det väljer man själv genom att då välsigna fauna eller starta eldar.

När du spelar som enhörni9ngen kan du klicka på en annan sim, hund, katt, häst, och så finns det typ "vänlig" tror jag det är på och sedan "välsigna fauna" den simmen får då lite extra plus. eldar startar man genom att klicka på marken och klicka på "starta eld" eller om det bara står "starta" eller ngt.

[lejdyga]
0

Som sagt är enhöringen bara för skojs skull ! ;)

Feora
0

De lever väl rätt mycket längre än en vanlig häst också?