The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 2974 ggr
amandanormaan
2011-11-24 19:51
1

''EA suger''

Till alla som skriver typ ''EA suger, dom gör bara spel som inte funkar, buggiga och allt möjligt''

Jag vill bara säga varför?

Sims är ett mycket kompliserat spel att göra vilket gör att det inte funkar helt felfritt och dom aldra flesta spelen har några buggar.

Buggar beror oftast på att datorn inte klarar av spelet, ibland är det själva spelet. Men EA suger inte bara för att dom inte kan göra ett felfritt spel!

Jag vet att det inte är så många på den här sidan som tycker det. Men på se.thesims3.com är det många…

Förlåt om ni typ inte håller med mig men har typ svårt i skolan och ja… Men det hör inte hit, förlåt om du blir ''irriterad'' över det jag skriver. Skriver bara som jag tycker vilket jag vet att dom flesta gör. Men ville bara skriva av mig :)

Te sunt non solus ♥

Stephanie
2011-11-24 21:14
1

Visst kan The sims strula ibland av olika anledningar - man kanske saknar vissa funktioner, nåt funkar inte som det ska eller bara vanliga buggar som, precis som du sa, lika gärna kan bero på datorn man spelar på.

Men vad jag tror många missar är hur extremt avancerat spelet är! EA har utvecklat en helt ny typ av spel och utvecklar det vidare i en rasande fart. Tänk så mycket som har hänt sedan första the sims-spelet kom ut! Jag är bara imponerad! Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

SimsBrooke
2011-11-24 21:41
1

Bra skrivet :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Feora
2011-11-25 07:21
2

"EA har utvecklat en helt ny typ av spel och utvecklar det vidare i en rasande fart"

Kanske där skon klämmer, att de spottar ut spelen alldeles för snabbt? Buggar finns i de flesta spel, men skillnaden på EA och vissa andra spelutvecklare verkar vara att EA inte riktigt bryr sig om sina spelare. Jag tycker det känns så. När ska de fixa buggarna som kom med Husdjur? Det har snart gått en månad.

Jag tycker om Sims, jag vill jättegärna spela det, men med spelets buggar är det inte lönt. Jag vill inte behöva börja om var tredje/fjärde generation Obestämd

iidajjackson
2011-11-25 17:56
0

håller med alla er!

men undrar när de ska komma en uppdatering igen nu med att de har fixat buggarna, speciellt med alla nerladdade saker så har alla saker buggar och det är reeeeeeeeeedigt tråkigt, kan ju nt bygga hus redigt elr ngt.. :/ men hoppas att de snart kmr ut en uppdatering! (:

amandanormaan
2011-11-25 21:34
0

#4 tror att det kommer en snart, eller det borde komma en snart. Men själv har jag inga problem med mitt spel så det känns lite konstigt när alla andra klagar… haha ;)

Te sunt non solus ♥

iidajjackson
2011-11-25 21:57
0

#5 ja precis! har du nt? turis (; nt problem med dina nerladdade saker heller? ;o

amandanormaan
2011-11-25 22:05
0

#6 näpp :) Eller en sak att typ småbarnen kunne ha samma kläder som dom vuxna ;)

Te sunt non solus ♥

iidajjackson
2011-11-25 23:11
1

#7 okej, så tur du har då! (;

annica77
2011-11-26 18:33
0

Har man laddat ner sims prylar från exempel sims saiter som inte tillhör Ea store som exemel mod the sims2 eller liknande så får man lov att gå till sidorna där man laddede ner dem för att uppdatera dem till senaste versionen som passar just för detta tillägg som du nu använder! På mod the sims så uppdaterar de prylarna så att det skall funka med senaste spelversion och tillägg till the sims3. Sedan måste ju EA också uppdatera sina buggar för att det skall funka correct förståss…

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat