Äntligen! :D
WOHOO! I söndags skaffade jag äntligen Sims 3 Husdjur! Im so happy :D Någon som kan länka till enbra tråd som lär en hur man lär sig spela det lite bättre eller kanske något på youtube? :) Visa gärna bilder så jag kan se :D
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
Det finns ju alltid lektioner i spelet. 
Själv försöker jag lära mig så mycket som möjligt på egen hand, men ibland tar jag hjälp av lektionerna eller The Sims Wiki (engelska).
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ok!:
Oj! blev lite fel -_-!, men jag kan bäretta lite sen!
Jag kan ju berätta att efter fem minuters spelande så hittade jag en enhörning och sju vildhästar i Appaloosa Falls ;D Laddar upp bilder när jag kommer hem från skolan :D
- Emmy,
#4 Gud så kul!! att du hittade en enhörning!!
5# Ja, nu gäller det bara att fatta hur jag blir alla varelsers vän :c Någon som vet hur man blir det? Använde dock testingCheatsEnabled true för att bli BFA med enhörningen :> hur hittar man screenshotsen man fotat i spelet? :s
- Emmy,
#6 fotona hittar du så här
Gå in på Dokumentmappen -> Electronic Arts mappen -> The sims 3 -> leta sedan på Screenshotsmappen
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
6#: Du måste vara vän med tre av dina husdjur,
7# Tack! Då kommer lite bilder av en enhörning dårå. ;D
8# Okey, då kan jag adoptera den så fort jag ser den igen då :D
- Emmy,
Haha! :D det är ingen enhörning !!!
#10 det där är en hjort. och ingen enhörning
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
nej jag vet. ;D ville bara visa hjorten ^^ men den svarta är en enhörning ;D nu har jag adopterat den vita enhörningen :D om man adopterat alla vildhästar (det vill säga den ljusbruna med stubbman, den svarta, fölet, vita enhörningen och svarta enhörningen samt skäcken) ,kommer det då nya automatiskt eller..?
- Emmy,
SJU vildhästar?
Där mina simmar bor finns det bara tre.
Ja, sju :)
- Emmy,
16#: Men du räknar väl med enhörningarna? Det gör inte vi andra =)
Nej jag räkna inte med dom :0
- Emmy,
18#: Jag har bara sett den svarta, fölet, skäcken och den med stubbman o.O har du bild på dem andra? Vore roligt att se :D
har dock inte bild på dem :s har fr mig att en mörkbrun fanns, men den försvann :o
- Emmy,
Kan man typ..adoptera hjortar? Eller intergere-vad-det-nu-heter med dem?
Kan man bo på en ö
!!
#23 - Ja, om man laddar ned den. 
Det finns många på Modthesims.com som jag inte lyckades ladda ned då datorn vägrade ladda ned något från just den sidan om det var på några MB eller mer, men här har vi den mina simmar bor på.