The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-expansioner-med-mera
Läst 2882 ggr
Emmy
0

NightLife / Kvällsnöjen

Håller på att installera Kvällsnöjen för stunden, då jag fått låna det av en kompis i utbyte mot att hon fick installera mitt Sims 3 Husdjur-spel. Kan ni säga ungefär vad som kommer med detta? Till exempel; kommer detmed många nya byggmöjligheter? Månganya frisyrer eller få? Kläder osv? :) Skulle uppskatta alla svar ;D

[lejdyga]
0

Det kommer koma jätte många nya prylar och hår,kläder och så kan man vara kändis sen så får man en ny stor jätte stor stad sen kan man bo i höghus

Emmy
0

Oey, tack för infon :D Btw, närman är p en bar första gången e det typ inte en kotte där :s

ColaGodis
0

Har aldrig spelat The Sims 3 kvällsnöjen , men jag funderar på att köpa det, eller destinations världen IDAG så vad tycker ni?

Tacksam för snabba svar (:

Emmy
0

Jag har aldrig spelat destination världen så ja tipsar om kvällsnöjen. :)

artema
0

Men det är väl bara och kolla vad som är nytt?

3# Personligen tyckte jag att kvällnöjen är roligare. Staden är sjukt cool och så kan man ju bli vampyr<3

Emmy
0

Hur blir man vampyr? Är bästa vän mes vampyren Stella Striker och Elvira Slayer. Vad gör man sedan? :$

[-Pandan-]
0

Klicka på någon av de vampyrerna du är vän med och välj 'Be att förvandla' så kommer hon/han göra dig till vampyr Glad

Sackum
0

Förlåt för kapning (dock handlar det ju ändå om kvällsnöjen som är titeln :])! Hur farligt är det för vampyrer att vistas i solen? skulle vilja ha en sim som är en musikalisk vampyr i Bridgeport och en stor utforskare samtidgt, är det möjligt? :b

[lejdyga]
0

HAHA  !  man kan brina upp i solen Tungan ute

VeganGeek
0

#8 Man kan som sagt brinna upp av solen som vampyr men man får alltid en varning innan. Det skulle väl gå om man bara spelar utomhus efter kl 18:00 fram till morgonen. Sen kan man ju utforska gravvalv och likanade dagtid om man bara ser till att de kommer under tak snabbt.

Fast det blir nog ganska jobbigt.

[lejdyga]
0

man måste ha blod åxo

Sackum
0

Tack! en sista fråga, är det enda som händer att man blir en vanlig människa igen eller dör man (ungefär hur lång tid tar det isf)? om man blir en vanlig människa igen är det väl annars bara att bli biten av en vampyr igen? 8)

amandanormaan
0

#12 man dör :s vet inte hur lång tid det tar, har bara hänt mig 1 gång ;)

Te sunt non solus ♥

Mysterious
0

Har läst att man är vampyr i 100 simdagar :)

[lejdyga]
0

WOW!