The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-expansioner-med-mera
Läst 4314 ggr
anebit
0

Har ni haft meteor-nedslag i sims3

3 ggr har det slaget ner en meteor på mina sims tomter.

1:a ggr dog tre st av mina simmar och bara en blev kvar.

2:a ggr dog den enda simen som bodde på en annan tomt.

3:e ggr var i går och då lyckades jag rädda både min sim och hans 2 hundar genom att jag fick se att 3 av grannarna sprang in på tomten och glodde upp i luften så då förstod jag, och pausa och beordrade alla att springa iväg.

Men en brandman blev kvar på tomten och brandbilen stod kvar så jag var tvungen att flytta dem till en annan tomt.

Kollade den gamla tomten senare och brandmannen och bilen står kvar.  Förvånad

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

SimsBrooke
0

Nä jag har aldrig lyckats få meteormedslag =(

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

molllyr
0

Jag har inte haft det…. men skulle va kul att ha nån gång… :)

amandanormaan
0

Jag har fått det en gång och det var bara en åldring som skulle dö dagen efter som dog ;) lite coolt, visste inte att man kunde få det sen kom det upp ''Kartin kollar upp i himlen och försöker lista ut varför det blev så mörkt'' ;)

Te sunt non solus ♥

Afrejd
0

Hm kommer det helt plötsligt ? =S eller gör dom något speciellt när de händer typ kolllar i kikaren ?

anebit
0

# 4  Det kommer helt plötsligt. En jättestor meteorsten kommer farande och slår ner i marken så att det blir en stor krater + en massa små stenar och så börjar det brinna på flera ställen.

Första gången blev det mörkt och alla började kolla upp på himlen men jag fattade ingenting förrän den slog ner och dödade 3 st, bara en överlevde.

Andra gången han jag inte heller med.

3:e ggr så blev jag varnad av grannarna som kom över till min sims tomt och var jätteoroliga och pekade och kollade upp på himlen och då fattade jag.

SimsBrooke
0

#5 oh jag vill också få såna där grejer så det HÄNDER lite saker.. Hur gör man för att få sånt här?

Afrejd
0

coolt, jag har aldrig fått sånt :S

21Guns
0

Vill också ha, har bara haft en gång och då var min sim brandman… annars har det aldrig hänt :(

Frågar som #6, måste man göra nåt spciellt för att få dem där, typ vara brandman eller nåt? :S

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

anebit
0

Jag har aldrig gjort nåt speciellt eller haft nåt speciellt yrke utan meteriorerna kommer när dom kommer.

Det blir en överraskning när den stora bautastenen slår ner.

SimsBrooke
0

#9 under alla dessa år jag har spelat the sims så har jag ALDRIG varit med om det.. :O

21Guns
0

#9 Vilken stad har du bott i när dem har kommit? För när min kom bodde jag i Twinbrook

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

VeganGeek
0

Jag har precis haft ett meteor nedslag! Simmarna bor i Sunset valley, ingen blev dödad, men 4 stycken blev svedda på samma sätt som de blir när kemiexpriment går fel. Det var några grannar på tomten också

Vilket såg ganska kul när den stora branden blivit släckt stod de och flörtade med varandra och gav varandra blommot trots att han var alldeles sotig och såg ut och ha kissat på sig.

Tog evigheter att släcka branden samt att städa upp efteråt!

SimsBrooke
0

Jag vill också ha en sån där meteor nedslag..

Feora
0

Händer aldrig något ovanligt för mig heller =/ I Sims 2 blev en gamling bortrövad av utomjordingar en gång, det är det enda udda som någonsin hänt för mig.