The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 5089 ggr
nagini
0

Kan inte spara!?

Seriöst.. jag kan inte spara mitt spel som jag nu spelat i 4 timmar..
det står "felkod 12, går inte att spara" typ…

finns det nåt jag kan göra?? eller är det helt kört?

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

SimsBrooke
0

Såna koder får jag också. Det är bara att trycka på spara igen det funkar andra gången =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

nagini
0

Jag har försökt typ 5 gånger

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

SimsBrooke
0

Ja då vet jag inte vad du kan göra än att testa och spara tills det funkar. Försök lite då och då testa inte hur många gånger i rad som helst. Låt spelet vila en stund innan du testar igen att spara.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

artema
0

Jag har precis samma problem, efter står det typ någonting med någon readmefil :/

21Guns
0

För mig brukar det funka att spara en gång till… hm, det var konstigt :S

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

tjafån
0

Jag lider av samma jävla problem.

Det händer nästan hela tiden nu. Ibland har det funkat om jag fortsatt spela och testat senare, men nu hinner jag inte det för spelet kraschar innan. Skumt. Vill veta varför det blir såhär?!

Jag har bestämt mig att stänga av direkt när detta händer för att slippa spela vidare när det ändå inte kommer gå att spara. Vilket är jobbigt när man måste göra om massa saker. Ibland tror jag att det är för att jag sparar lite för ofta, för att vara säker. Men verkar ju hända ändå?!

Jag blir lite galen! Varför kan det bara inte fungera normalt? Oftast händer detta efter några timmar och då min dator börjar bli för varm. Så det kan vara problem med datorn. Men spelet borde inte vara så känsligt :(

Feora
0

Jag tröttnade på att aldrig kunna spara och installerade om alla spel, för mig hjälpte det. Men det är trist att man ska behöva installera om allt varje gång man får något fel på spelet.