The Sims iFokus

The Sims

Etikett: fel-och-buggar-med-spelet
Läst 3811 ggr
Emilia97
0

Hjälp! med the sims 3!

Hej! nu är det så att jag har the sims 3 + the sims 3 lyx o design och the sims 3 husdjur. Och jag behöver lite hjälp med en sak (om det nu går) och det är att nu så har ju jag köpte the sims 3 husdjur och innan så har jag laddat ner massor m saker till mitt the sims 3 och då vart det något konstigt m spelet satt det blir en massa sträck över skärmen när man spelar det och det är jätte konstigt och nu när jag har installerat mitt the sims 3 husdjur så trodde jag att det skulle bli bra men det har ju nästan blivit värre och det är så både på mammas dator och pappas dator och djuren är jätte ful, benen på dom är alldeles krokiga och ögonen på hästarna så är ena ögat jätte stort och det andra jätte litet och hundarna är bara massor m sträck det ända man ser på dom är tänderna och ögonen osv, så snälla är det någon som vet hur jag ska göra för att det ska bli normalt igen eller måste jag köpa ett nytt the sims 3 spel!? Förvånad Tacksam för svar!! Glad

21Guns
0

Om du har laddat ner från någon annan stans än thesims3 store så finns det risk att nedladdningarna har krashat spelet. Jag skulle rekomendera att ta bort sådant som inte EA har gjort och kanske prova installera om alla spel.

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

SimsBrooke
0

Jag skulle göra som #1 säger. Installera om spelet och inte lägga in saker som inte EA har gjort alltså bara ladda ner saker från thesims3.com

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Emilia97
0

okej men jag laddade ner sakerna från the sims 3 store.. och jag hoppas verkligen att spelet inte har gått sönder så jag får köpa ett nytt!

Jag ska testa installera om spelen Skrattande

21Guns
0

Annars kanske det bara är datorn som inte klarar av alla krav? Har du provat att sänka grafikinställningarna? (Man gör det bland alternativ om man klickar på dem tre prickarna när man spelar)

"I think therefore I am" 

- Descartes

Emilia97
0

Okej, nej jag har inte provat det. Men det kan jag ju göra, tack Glad

21Guns
0

De var så lite :P

"I think therefore I am" 

- Descartes