Bara flickor...
Hejsan!
Jag undrar om andra har samma problem som jag och det börjar bli lite irriterande…
Problemet är att det tycks enbart födas flickor i mitt spel! Trollkarlen har 2 flickor,drottningen 2 flickor, smeden en! Jag slår vad på att skulle smeden få ett barn till så skulle det bli en flicka! Nu är jag trött på flickor! Jag vill börja få POJKAR också!
Hur är det med er! Har ni några pojkar och fick ni dem lätt! Finns det något knep,fusk som man kan använda för att ha större chans att få söner! Börjar bli rents sagt led av att bara flickor föds i mitt spel..
My eternal love to my beloved flame! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag får bara pojkar i mitt spel , har aldrig fått flickor .. :o Har nog inte sett en liten flicka i mitt spel heller för den delen..
suit up!
Om man äter äpplen när man är gravid så desto större risk är det att den blir en pojke, för varje äpple blir det 20 % att det blir en pojke, Lika med meloner för tjejer.. det är iaf vad jag har lärt mej ;)
ja det är nog så tror jag #2 :)
Det är som #2 skriver, äter mamman äpplen när hon är gravid blir det pojkar och äter hon vattenmelon så blir det flickor. Dock så ska det räcka med 4 stycken om man vill vara säker på könet.
Jag hade mycket problem med att jag alltid fick pojkar förut och när jag fick veta det här var det lätt att koppla ihop det med äppelträden som alltid stod på tomten och ledde till äppelpannkakor till frukost för simmarna :P Numera är äpplen bannlysta från kylskåpen och det är fyllt av vattenmeloner istället när jag spelar, för jag vill bara spela på tjejer :P
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Det gäller väl bara The Sims 3? Vad jag vet kan man inte köpa meloner och äpplen i Medeltiden.. :)
suit up!
haha ok, jag måste nog synda lite då och ha min medeltida sim tjej att äta av den förbjudna frukten..äpplet…hoppas det funkar då..Börjar bli trött på att bara få tjejer…hahaha.
#5 Nä inte meloner. Men äpplen,appelsiner,vindruvor kan man köpa i allafall…samt en hel del annat…
My eternal love to my beloved flame! 
#6 , ja, men man kan inte äta dom utan att tillaga dom, så det där tipset gäller bara för vanliga the sims 3 =)
suit up!