Enhörning...
Jag tror seriöst att det inte finns några enhörningar i mitt spel… :s
Har spelat ett bra tag nu min familj har växt upp och dottern har 2 barn, har kollat varje kväll efter en enhörning överalt men det finns ingen!!! Nått tips? ^^
Te sunt non solus ♥
enda tips jag har är att du har egenskapen Djurälskare och kollar runt fiskeställen på natten, då borde du hitta enhörningen :)
Malteråttan (L)
Vet hur man får det . Man ska träna upp sn ryttar färdighet till nivå 4 sen så ska man på till kartan på nattenn om man ser ett sken ska man pausa och åka dit bli kompis med enhörningen och bjuda till hushåll. Om det inte funkar så kan jag förklara bättre . :)
Min sim är åpå högsta ryttarfärdigheten, men hon är inte djurälskare, får testa att ändra o se om det funkar :)
Tack för tipsen :D
Te sunt non solus ♥
Kolla på alla fiske ställen, i början leta jag efter det molnet alla snacka om, de molnet kom fram först när jag hade hittat enhörningen -_- Va bästa vän med dina djur med :)
Man behöver inte vara djur älskare . Du kanske inet e så bra vän med enhörningen det e det man måste va :)
Jag var iaf inte vän alls med enhörningen och hade djurälskare och kunde se var den var.
Malteråttan (L)
#5 men om jag ska vara vän med den måste jag ju hitta en först….
Te sunt non solus ♥
#7 Mina dök bara upp på tomten :P
#8 inte min :( eller de vet jag inte eftersom min sim inte är hemma.. hehe :)
Te sunt non solus ♥
Åh, jag fuskar mig till enhörningen.. Ehehe..
Om man har TestingcheatsEnabled på, så trycker jag på schift, & lägg till i aktiv familj. (:
#11 men då måste ju man ha hittat den först… Har fortfarande inte hittat den!
Te sunt non solus ♥
ahahaaa, skojja bara, hitta en nu ;) en vit jättefin! :D
Te sunt non solus ♥
#8 Samma här, eller jag har bara sett en. Men så har jag bara haft spelet i 2 dagar. Den hette Cookie Horse och försvann sen.
Om du sommar ut så du ser hela staden på natten ser du månken då är den där!