The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 2930 ggr
fotografi
0

HJÄÄÄLP snabbt:(

hejsaan! fick sims 3 leva livet i julklapp idag och det gick bra att installera och allt sånt. sen när jag skulle skapa en sim så såg jag inte simmen, asså allt funkade men simmen var helt osynlig! men jag trodde det skulle bli bättre sen så jag bara gjorde nån random gubbe och sparade familjen. sen så valde jag hus och flyttade in, men gubben var fortfarande osynlig! det enda man ser är den gröna diamanten och tankebubblor typ. sen när jag skulle prova att spela mmed den så tröck jag bara på nåt ställe och valde "Gå" och hela spelet bara stängs av. det blev så flera ggr! då prövade jag att avinstallera spelet & köra bara kvällsnöjen istället men det blev fortfarande osynliga gubbar och spelet stängs av. det kommer upp ett meddelande där det står "The sims 3 har slutat fungera", och allt bara stängs av. kommer till skrivbordet och försöker typ 3 ggr till men jag gav upp! provade att starta om datan men det funkar inte. jag har en ganska ny dell-laptop så jag fattar inte problemet?

diesel92
0

jag har också problemet att det kommer upp "the sims 3 har slutat fungera". Vad jag vet finns inget att göra.

Om det inte hjälpte att avinstallera heller så.. Och det hjälper inte att man inte använder "fusk" har kört utan fusk den senaste tiden och det stängde av ändå

fotografi
0

#1, ja jag vet inte vad som händer..

diesel92
0

2#: Ingen aning heller

[pandes]
0

Stäng av onödiga processer, det hjälper alltid att göra spelet snabbare och fungera bättre. Sänk grafiken också så fort spelet fungerar.

Det att simmen bara försvinner har jag råkat ut för många gånger, gå till Ändra staden" och sedan väljer du ditt hushåll och delar det. Ta bort simmen som inte syns och flytta ut han/hon. Då kommer hon i "papperskorgen2 och flytta tilbaka henne/honom till hushållet. Spara efteråt. Då borde hon/han synas igen. :)