Plastkirurgi
Haha min sim skulle åka till sjukhuset och… aa vet inte vad han skulle göra hehe
Men då kom det upp et förslag som typ hette Plastkirurgi och där fanns det krops- eller ansikts kirrurgi… Haha blev helt paff när jag såg det… Kanske har funnits länge men jag hittade det nu ;) Liite kul iallafall :D
Te sunt non solus ♥
Det kom med husdjur
Jag blev också förvånad när jag såg det, har använt mig av det också bara för att testa. Fast en av mina simmar vägrar operera sig :P Har fått honom att gå dit flera gånger och varje gång ändrar han sig i sista sekunden..
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#2 haha kul att dem kan ändra sig i sista stund :D
Undrar hur det är och vara överviktig med en sim. Undrar om dem lägger sig under kniven?? hehe borde dem nästan göra.. =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
haha,min sim gjorde det. och jag valde en billigare versionen och fick värst ankfejset. Så då började hon gråta.. Ganska trevligt. Sen kom det upp ett litet gulligt meddelande.
Gotta Live Hardcore To Be Hardcore - Liam Payne
Jag blev lite förvånad också, jag använder det ibland om jag gifter mig med en ful sim. :P Men oftast så är den så ful att jag ändrar den i Skapa en sim läget.
#5 haha gör samma sak :P
Var utanför skolan och väntade på mina simar, sen så upptäcke jag hur fula alla barnen var så nästa dag kom jag tillbaka dit och gjorde om i princip alla haha kunde inte stå ut med så fula barn i staden :P