Behålla enhörning?
Kom en enhörning till min tomt en dag och jag fuskade att dom blev vänner och adopterade den av ren reflex, vad skulle jag annars göra? Det blev den sista medlemmen i min familj och eftersom jag driver en uppfödning av hästar blir det lite problem när man inte kan avla mer. Kan inte sälja någon av hästarna ännu och enhörningen, hur ska jag göra med den? :p Ska jag sälja den, adoptera bort den, återföra till naturen eller va?
Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))
Vänta tills du kan sälja hästarna? Skulle inte lämmna bort en enhörning.
Gotta Live Hardcore To Be Hardcore - Liam Payne
Ifs.. :)
nt för att byta samtalsämne, men måste bara säga en sak, det är väl så att man kan vara max 8 i hushållet? typ 3 människor och 5 djur? men nt typ 8 människor och 2 djur? (: för jag är 7 människor i ett hushåll och skaffade en katt och tänkte då, nu kan jag nt ha fler djur elr människor, men jag provade adoptera ett djur till och det funkade ;ooo och nu ska dom katterna som jag adopterade få kattungar så det blir mååååånga i mitt hushåll nu xD
så det verkar som om man kan vara fler i hushållet? isf (Y)! :DD
#3 man kan vara max 10 nu dvs. max 6 husdjur och 4 simmar :D
Te sunt non solus ♥
#4 jahaaa, då förstår jag, tack! (; har läst att man fortfarande bara kunde vara 8 så ja ;D
#5 KAn man vara flera! <3 så ska jag avla på !
6#: nej är max 6 djur o totalt 10 simmar
Nu blev man ju förrvirrad? 
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
8#: Vad blev du förvirrad?
Kan ju förklara mitt lite bättre där för jag kände att jag sj blev förvirrad.
Det är max 10 simmar, alltså djur + människorsimmar.
Men man kan inte ha mer än 6 djur oavsett vad
Men däruppe stog det ju att man kunde ha 10 simmar och 6 djur? :o
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
#10 Men simmar inkluderar djur, alltså max 10 simmar (inkl. djur), max 6 djur samtidigt.
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
#11 Så man kan bara ha 4 "människo"simmar och 6 "djur"simmar? :o
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
#12 Aa, samtidigt.
"I think therefore I am"
- Descartes
#13 Kan man inte ha fler än 4 människosimmar?
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
#14 Inte samtidigt som man har 6 djur inte, men om man inte har djur t ex så kan man ha 10 simmar, har man två djur kan man ha 8 simmar osv.
"I think therefore I am"
- Descartes
#15 Ahaa, då fattar jag :D
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
jag har aldrig fått se en enhörning, varken mamma eller jag. Hur kan man se dem? :O

#17 Åk och fiska vid nån skogssjö på kvällen, där brukar dom finnas. Har träffat flera stycken. Det strålar ett ljussken från enhörningen rakt upp i luften. Om man har vy över hela simsbyn på kvällen så kan man se om det strålar någonstans och då är det bara att fara dit.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Behåll!
Haha, har adopterat bort den i kvarteret så jag åtminstone kan hälsa på den ;) Men den passade inte in i min familj just nu, helt enkelt.
För att svara på den andra frågan osm ni pratar om, man kan vara 10 i ett hushåll. Allt som blir tio. 1 sim, 9 djur. 2 simmar, 8 djur osv, osv. :)
#21 Nej, man kan max ha 6 djur åt gången.
"I think therefore I am"
- Descartes
Som #22 säger, så kan man bara ha 6 husdjur och 10 simar ;)
#20 När du vill ha den igen kan du bara fuska så du får den igen.
#23 vad är det för fusk skriv jätte gärna upp det :)
#23 Skriv in testingcheatsenabled true och högerklicka på enhörningen, och välj "Lägg till i aktivt hushåll".
#26 det fusket vet jag… men det krachar spelet och datorn för mig
Men då kan du bara gå till "Ändra staden"- läget och dela det hushållet där hästen bor, och flytta in dne i ditt hushåll istället.
#28 smart :D