The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 3933 ggr
[backenskaniner]
0

Nästa Expansion?

Jag har redan börjat fundera lite på vilken som är nästa expansion som kommer ut.. Undrar när dem kommer ut med det, jag vet att det inte var längesen Husdjur kom ut men såklart är man nyfiken vad som kommer härnäst. Jag hoppas verkligen på Året runt så man kan ha vår, sommar, höst och vinter. Vet ni vilken expansion som kommer nu? Eller vilken hoppas ni allra mest på? :)

21Guns
0

Hoppas på väder!

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

SimsBrooke
0

Om det kommer ut något så kommer det vara ett prylpaket. Kommer sällan två expansionspaket efter varandra.. 

men jag hoppas att nästa expansionspaket är väder =)

Jag tror ingen vet vad som kommer här näst.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[backenskaniner]
0

#2 Jo, jag förstår att nästa som kommer är ett prylpaket, men någon gång måste det ju komma ett nytt expansionpaket också. :) Det hoppas jag också, är så roligt när det är olika årstider, blir mer verkligt. :)

SimsBrooke
0

#3 ja. Hoppas att man kan skotta snö eller nått sånt. för det ser ganska konstigt ut när de ska gå ut från sina hus och det är hur mycket snö utanför huset :S

Peak303
0

#4; håller med dig, spec, när man hade valpar/kattungar springandes i snön som man inte ens såg XD

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

SimsBrooke
0

#5 haha.. Fast man ska bara kunna skotta där man har utgångar från hus och stall =)

artema
0

Jag hoppas på väder! Det är det jag saknar nu…för att liksom komplettera spelet :)

[Kajsa91]
0

Jag hoppas med på väder, hade aldrig det i 2an men det ser otroligt roligt ut och skulle kännas lite mer verkligt än sol varje dag ;P

Lamina
0

Tyckte faktiskt inte om året runt, men tycks vara ganska ensam om det här… Minns inte ens varför jag ogillade det… Eller jo, för att mina simma gick ut och frös hela tiden, knäppa simmar! -.-

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Peak303
0

#9; tips, ta bort fri vilja Oskyldig (om du nu hade de på)

Kommer ihåg tå min tonåring gjorde de så hon missade skolan för hon låg på gatan stenfrusen XD

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Feora
1

Jag vill också ha årstider. Kommer aldrig att glömma när min sim räfsade löv, satte eld på lövhögen och började sen att brinna själv och dog =P

[pandes]
0

Innan de släpper något nytt expansion- eller prylpaket tycker jag dom ska fixa alla buggar i vanliga Sims! Jättemånga, och jobbiga är dom. :(

Men efter det så skulle årstider vaa roligt, inte bara väder, utan högtiderna som kommer också, så som jul, nyår, påsk osv. :)

[pandes]
0

Kan lägga till att nästa expansion heter Rampljus, kom inte ihåg det i mitt andra inlägg.

[lejdyga]
0

Hoppas  väder det skulle vara jätte kul! :D