the sims 3 pets
ok hur blir man hästkvinna/hästman i stadshuset? har hört att man kan bli det, men hur?
Det är som att starta ett eget företag, för det måste man väl ha minst en poäng i den färdighet det gäller om jag minns rätt.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Tror man måste gilla att rida först innan man kan bli hästman/kvinna sedan så läser man tidningen för att hitta jobb och då finns det starta företag och sedan olika alternativ. men gillar man inte att rida så kommer den inte upp
hittar ej '' starta företag '' :C min sim är på nivå 10 i ridning
Man kan starta ett eget företag via Stadshuset i staden. Klicka på Stadshuset, titta efter alternativet "Registrera som egen företagare" och så ska alternativet Hästkvinna/Hästman finnas där. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Klicka på telefonen, där ska det finnas något i stil med "registrera som egenföretagare". :) Annars tror jag att det funkar att klicka på Stadshuset också.
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
hittar inte det heller:(
hade fuskat att lägga till simmen i familjen. då hade hon 10 i ridning, men hittar ej '' äga företag ''
#7 Registrera som egen företagare, ska man leta efter.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
hittar ej det:(
#9 Var klickar du när du inte hittar det? Har du provat både på telefonen och på stadshuset?
tidningen o telefonen o stadshuset. det e inget fel på spelet som det funkar utmärkt. så ja.,
Har du drömjobb? Om du inte har det kanske det är därför, för det var med det man kunde registrera egna företag och så från början.
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
det är kanske därför o.o ne jag har inte det.
#12 Just ja! Det hade jag helt glömt bort!