Hur många barn kan man få?
Hur många barn kan man få samtidigt? :) Jag har fått trillingar någon gång och läste här att någon fick fyra.. Går de att få fem? :D sex?
Eller är fyra max? :)
hört att en tjej fick 6 ungar somtidigt men det var en bugg som gjorde att mamman födde sex gånger. tror inte att det änt så många. det mesta jag själv fått är tvillingar och under hela juli hade jag en tvillingperiod och fick det hela tiden så det var rätt skönt när jag bara fick en unge i taget till slut heh
jag räknar tre, fyra, fem ljug för mig, ja ljug för mig
Tre är nog max egentligen men som du sa det är ju någon som fått fyrlingar vet dock inte hur vanligt det är tror inte det är speciellt vanligt att få mer än tre st tror jag..
Jag själv har fått som mest 3 st..
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag fick fyra för någon dag sedan. Men jag har aldrig hört någon få det innan! Tror inte att det är särskilt vanligt. ;)
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
#3 lyko ost!! ^^
#3 åå jag vill också ha :) fick precis tvillingar, en kille och en tjej, dock så hade hon på sig klackar och baddräckt när hon föddes så hon är en hel röra just nu :/ haha :P
#5 hahah, snygg unge ;P Förstår inte varför dom alltid får så fult hår, fulaste kläderna mm :P
Fick tvillingar igår och trillingar idag, och en av tvillingarna har värsta The Grudge håret över sig som flyger. Skönt när den blir barn och man kan ändra hår! :P
#6 haha aa, och ibland blir ungarna skit fula när föräldrarna är supersnygga :S
Ska försöka visa en bild på hur ungen var när den var bebis… (nyfödd)
vacker bebis eller hur XD
#8 du har troligtvis laddat ner kläder som barnen också kan ha, så det bästa är att ta reda på vad det är för kläder och sen försöka hitta nedladdningen så du kan ta bort den. Väl bebisen när hon/han är småbarn och klicka på byrån och välj andra kläder! =)
#13 ja jag vet , detta är inte första gången det blir så men samtidigt första gången en bebis (nyfödd) har sådanna kläder på sig. Tyvärr har jag ingen aning om vad de heter och det blir jobbigt att installera och avinstallera 760 saker för att se vilken den är. Dessutom har jag råkat installera skor (klackar) som barnen också kan ha :/ och konstigt nog hade ungen på sig båda vid födseln XD
#14 om du går in där man kan planera kläder borde man kunna se vad dem heter. och då blir det lättare. även kan man ju kanske ta bort alla kläder och skor som man tror att det är.
#11 haha, snyggt!
Pga kläder som förstör så har jag slutat ladda ner kläder. Hämtar hem olika mönster istället för att fixa dom kläderna som finns till istället.
#17 har inte ett ända expansionspaket eller prylpaket så laddar jag inte ner har jag bara de extremt fula kläderna som man får från början :(
#8, 9, 10 & 11 Det där var det vackraste barn jag någonsin sett! :D
Föräldrarna måste vara jättestolta!
Växte barnet upp? Hur blev det då?
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#19 haha aa föräldrarna var/är superstolta :P
Ja barnen växte upp (mamman fick tvillingar) pojken var helt normal medan flickan blev såhär… XD bild 11 visar hur bebisen såg ut efter att hon blåst ut ljusen, men nu har de andra kläder och frisyrer då mina barn alltid får de fulaste frisyrerna och kläderna när de växer upp :/
Men kul var det när pappan kom ut med en huvudlös bebis i baddräckt och stövlar haha XD bild 8 visar hur det såg ut när han kom ut ur sjukhuset, snacka om överaskning
#20 Haha, episkt värre! XD
Jag måste nästan sätta igång och ladda ner kläder så att jag kan få såna där bebisar. Såna överraskningar är precis vad jag behöver på regniga dagar. Jag skulle skratta ihjäl mig. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#21 haha aa, gissa hur mkt humöret höjs efter att man får se sin sim komma ut ur sjukhuset med en huvudlös docka i badkläder XD
#22 Haha undrar om han kom från meddeltiden O_o