Pokémon-pets!
Ni som sett mina tidigare små Pokémon-husdjur vet nog vid det här laget att jag är något utav en Pokémon-nörd. Här kommer tre Pokémon till, nämligen Poochyena, Mightyena och Girafarig! :)
Tyvärr finns det ju vissa begränsningar när det kommer till skapandet av husdjur, men trots dessa är jag ganska nöjd! :)
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
DU ÄR AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Hade du bara släppt dom liiiiiiite tidigare….!!! Då hade min Legacyfamilj haft en Houndoom och en Mightyena istället för två Houndoom… gaah…
Jag saknar ord… :O Måste ha ner allihopa!!
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
TAACK! :D :D
Hann inte göra dem tidigare, tyvärr (A) Slå ihop ditt hushåll med en Mightyena (om det inte är regelbrott, haha)? :) Så skulle dina hundar kunna få såhär söta valpar: http://griffsgirl.deviantart.com/art/Houndoom-x-Mightyena-106958482 
Ska försöka få upp dem på Exchange! Håll tummarna för att det samarbetar med mig idag!
#3 Yay, det funkade idag! Nu borde de finnas att ladda ner på exchange :)
#4 OMG!!!!!!!!!!!! JAG MÅSTE HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det hade inte varit ett regelbrott om det inte var så att Mightyena skulle då ta med sig ca 16 000 simdaler till hushållet…
VILKET går att ta bort med fusket Familyfunds…. men… det är ju fusk… XD
Det är mot reglerna att göra och flytta in simmar i hushållet, men husdjur vet jag faktiskt inte… Dom nämns inte i reglerna så jag har alltid sett att dom stått lite utanför. Bortsett från i Sims 2, där dom kunde ha jobb och tjäna pengar. Där fick man inte ha husdjur, enligt mina regler.
Eftersom husdjur bara kostar pengar i stort sett i Sims 3 anser jag dom okej i Legacyreglerna där. Särskilt hästar, i och med att dom är en karriär.
Jag laddar ner dom så fort jag startar om spelet igen! :D Om inte annat så kan en Mightyena få valpar med en av deras valpar, som då är en andra generations pure bred Houndoom. :D
#6 Bra argumenterat, haha! xD
Åh, du måste ladda upp en bild sen på hur valparna blev! :D
Jag är sugen på att göra fler Pokémon! Har någon något förslag på vilken/vilka Pokémon jag kan göra? 
DEN DÄR GULA! PIKATCHO lr vad den heter :D
Pikachu kan nog bli rätt svår i och med att han inte riktigt liknar varken katt eller hund :O Jag kan testa :)
Åh, kan du inte försöka testa med en Arcanine? Eller har du redan gjort det, kanske? Och jag missat det? :)
Annars skulle jag jättegärna se en Purrloin och/eller Liepard. :D
En ensvansad Vulpix/Ninetales vore inte illa heller. :)
ELLER EN EEVEE!!!! :O :D
Får du till en Eevee med utveckling/ar (särskilt Umbreon)… wow… då blir du så gott som min bästa vän för evigt! XD :D
#11 Jag har testat, men i och med att det inte går att göra pälsen "tufsig" där man vill ser det mest ut som en förvuxen Growlithe :o Jag kan se om jag har kvar den i simkorgen och i sådana fall visa hur den blev :)
Både Purrloin och Liepard har jag också funderat på ett tag (dvs. har bokmärkt på bulbapedia, haha) :D Det borde inte vara omöjligt svårt, liksom :)
Åh, jag verkligen älskade Eeevee när jag var liten :'D Måste testa göra honom och utvecklingarna! Umbreon, Espeon och Jolteon borde bli relativt lätta att göra, tycker jag! :)
#12 Jo, det är ju ett problem… jag fick till lite tufsig päls på Blasto, men det ser ju inte ut som en Arcanines päls. Jag vill jättegärna se hur den blev annars. :D
Yay! :D
Samma här! Åh, skrev många historier och gjorde många spel om just Eevees och dess utvecklingar. Eevee, Umbreon och Espeon var mina favoriter. :D
En fråga, har du sett Eevee + utvecklingar som hundar eller katter? Alla människor har så olika tankar om det.
#13 Undrar om det kommer typ… päls-sliders på MDS snart. Jag tycker att det borde det! x)
Jag var Eevee-nörd innan generation II, så Umbreon och Espeon fanns inte, haha xD När gen II kom (typ 2000?) hade jag nya favoriter xD
Jag tycker det är olika :o Jag tycker att några av dem (ex. Flareon) ser ut som en hund med kaninansikte xD Espeon tycker jag är katt!
#14 Ja, jag hoppas det! :D Tala om för mig om det gör det, så tankar jag ner det på en gång.
Ah, okej. :) Jag har alltid varit Eeveenörd, så jag har stalkat dess utvecklingar oavbrutet. XD Den kom runt 2000, har jag för mig.
Okej! :) För mig så är alla Eeveeformerna hundar och inget annat. Även om dom har lite kaninlika och kattlika drag, vissa av dom. Jag tror själv att Eevee är en form av hybrid mellan hund/katt/kanin, så… XD
Men efter att jag såg avsnittet med Eeveebröderna så anser jag att deras beteenden är för hundlika för att jag ska kunna klassa dom som katter.
#15 Will do! :)
Haha, okej :D
Haha xD Håller med dig om Eevee-avsnittet! Skulle jag skapa Eevee och utvecklingarna i sims skulle de definitivt bli hundar ^^ Det är som sagt bara Espeon jag tycker är katt (för att den har mjukare, mer kattlika former än resten), haha ^^ Däremot skulle jag skapa den som hund i alla fall xD Skitskumt om 1 av 7 utvecklingar är katt och resten hundar xD
#16 Yay, då kan jag ha en Eeveehunduppfödning om du gör det! :D Jippie!
Håller med dig där. XD Haha!
#17 Jag ska prova göra dem i alla fall :D