Bra Världar?
Någon som själv skapat en egen bra värld eller rent av laddat ner en bra värld får gärna ge mig något tips. :-D
Den här världen tycker jag verkar superbra: http://www.modthesims.info/download.php?t=455150
Jag har däremot inte laddat ner den själv (än), har bara läst om den :) I kommentarsfältet finns massor med bilder från världen. Däremot måste man fixa CC för att kunna använda den efter Pets-uppdateringen (med typ RigFix) :)
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
gillar inte den där sidan.. funkar ju inte.. hahaha eller så är det fel på min data *-*
OMG DET FUNKADE… klickade bah: ska kolla ändåå. SÅ KOM JAG IN WOOOOHOOOOOOOO
ModTheSims funkar nästan alltid för mig, men jag har hört att det är många som har problem med den :o Konstigt! tur att det funkade för dig nu i alla all :)
ska gå in på den där länken till poseplayer.. fast tror nte det är någon ide för pappa ska "starta" om hela datan så ALLT raderas..
Nämen oj med din länk kom jag äntligen in på modthesims, testade tidigare idag med två datorer och jag kom inte in. Mend Sims2 så var det aldrig sådana problem.
Tack för tipset! Men detta med CC behärskar jag inte … Får kolla lite på detta ..
Funderar på att skapa en egen men det tar tid och krävs tålamod …
#6 Kul att det funkade :D
Det finns instruktioner hur man gör :) Instruktionerna finns både på modthesims.info och på thesimsresource.com :) Det är jättelätt
Jo, jag har också funderat på det, men inte riktigt orkat än :)
Fast gör man själv så får man som man vill. förhoppninsvis. Får ha det som ett långtidsprojekt och inte skynda ….