Ett Simsfyllt jullov!
Nu har jag varit inaktiv här i en dryg vecka, då det var jullov och min bästis har varit här i stort sett hela tiden. Vad har vi gjort? Spelat Sims 3, i stort sett hela tiden! :D
Så här kommer lite Sims 3hälsningar från den gångna veckan, samt uppdateringar på vad som har hänt. Bloggen/hemsidan kommer att uppdateras under både kvällen nu och morgondagen.
Här har vi tvillingarna Royd och Chad, som blir iakttagna i sitt lekande…
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Simboten Axel har funnit en ny älskade.
Kan det här vara den stora kärleken han har letat efter??
Familjens älskade katt Whiskers gick bort för ett tag sen, men tack vare vetenskapens under så kom hon tillbaka! Lite annorlunda, lite mer röd, men fortfarande samma kisse. Här med lillhusse Chad.
Mumien Chad (ja, han har samma namn som pojken men i grunden är dom samma karaktär) har tränat Midna fullt i hoppning och galopp. Dom har dessutom vunnit sin första tävling tillsammans.
Professor Antoni Kamura visade för mig att det fanns fler färger på Simbotarna än vad jag trodde! Jag kände bara till Svart och Beige (som jag kallade vit innan) tills jag fick den Silvervita varianten. Riktigt snygga, alla tre. :D
Riktiga andar och spöken är jättebra dekorationer på barnens halloweenfest! Japp, det firades Halloween på jullovet i det huset. XD
Det var allt från oss i vår vecka. Hoppas ni andra har haft det lika bra. :D