The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 6109 ggr
Onslow
1

Min legacy~

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte följa trenden och starta en tråd för min legacy, haha! (Vet någon förresten hur det uttalas? xD)

En liten note: Jag använder inga nedladdade stuffs. Endast Maxisgrejer här! Tycker inte man kan hitta snygga grejer till Sims 3, och min dator tycker inte om när jag laddar ner grejer. ^^,

Här är min grundare - Bree Baker. Hon är flörtig, familjeinriktad, en hopplös romantiker och har gröna fingrar samt bra humor. Hon bor i Sunset Valley.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
0

Hennes "hus" ser ut såhär. Det kan knappt kallas för hus, haha!

Also, jag är inte tillräckligt kreativ för att skriva detta som en "berättelse". Hoppas det inte gör något. ^^

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
0

Jag fixade ett jobb till henne på Bistron Lilla Korsika. Därför behövde hon öva upp sin matlagning och jag fixade en bänk så hon kunde börja laga höstsallader. :)
När hon övat ett tag drog hon till biblioteket och läste några matlagningsböcker.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
0

För att duscha behövde hon gå till gymet, där hon även träffade en kille vid namn Marty (haha, gillar namnet. Låter flummigt)… Det klickade direkt, men han hade redan en fru så jag gav upp med det.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
0

Hon jobbade ett par dagar och blev befodrad, och hade nu råd med fyra väggar till huset, men inte så mycket mer, haha.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
2

Men så hände något skitkonstigt med mitt spel? Vet inte alls vad som hände… Plötsligt, out of the blue fick jag 19000 simdaler… Funderade på om det fanns någon typ av socialbidrag i nya uppdateringen nästan, LOL. 
Men allvarligt, jag blev skitglad (har inte fuskat! Lovar! Min dator fuckar upp, ursäkta språket, när jag fuskar) och kunde bygga ett helt litet hus.
Orkar inte ladda upp hur det såg ut på insidan, though. ^^'

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
0

Och så bjöd hon hem samma kille som hon träffade på gymmet… Och efter en lååång stund med småprat och skämt svarade han på hennes "flirting" och gick med på att göra slut med sin fru.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
0

Och han stannade över natten… Ni kan ju gissa vad som hände då. ;)

Men så fick hon reda på att hon var gravid och friade till Marty, som såklart sa ja!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
1

Hon blev befodrad igen och hade tillräckligt med pengar för att riva ner det gamla huset och bygga nytt, med tillräckligt med plats för familjen som skulle komma. :)
ett rum är tomt för att det ska bli barnrum senare när jag har råd. Och ja, det har samma "form" som ett hus i Sims 2, IKEA prylpaketet, helt enkelt eftersom jag gillade hur mycket plats det blev på så liten yta, om ni fattar hur jag menar. ^^,

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
0

That's all I have for ya right now. ^^
Uppdaterar mer senare~

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Mitchika
0

Lämnar avtryck för att följa! :D

Snart blir det rörigt att komma ihåg alla Legacyfamiljer man följer. XD Men dom är ju så roliga. :D

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

SimsBrooke
0

Istället för att göra en massa trådar här på iFokus det känns som om iFokus bara kommer handla om Legacy snart. Så varför inte göra bloggar istället och länka till.. (?)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Onslow
0

#11 Jag har tänkt tanken och skapat en blogg, men det är så jävla krångligt. xD Jag har en annan blogg redan och har fullt upp med den. ^^ Men klart jag kan göra det om det blir för många trådar. :) Vill inte vara till besvär för någon. ^^

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

SimsBrooke
0

#12 det handlar inte om att vara till besvär. Utan det handlar mer om att det blir såå många trådar om just legacy. Många gör flera trådar om legacy då dem redan har en tråd som dem kan posta i. Jag har gjort en tråd för ett tag sedan där jag uppdaterar allt som har med min the sims 3 blogg att göra.

Men varför krångligt? Jag tycker inte det är speciellt krångligt jag har också en blogg åt sidan men jag tycker det funkar bra =) Dock har the sims 3 bloggen fått mer uppmärksamhet än min vanliga blogg som handlar om mig, men jag har inte vetat heller vad jag ska skriva eller dylikt i den heller. I TS3 bloggen vet jag lite smått hur jag ska göra det är bara och spela och sedan får spelets gång utveckla en historia som jag lägger upp på bloggen =)

Den är lite lättare att uppdatera än min vanliga blogg tycker jag.. =)

[SallysPigge]
2

Det är inte alla som behärskar att skapa bloggar/hemsidor.

Och alla trådar om Legacy är väl bara en liten trendvåg just nu. :-)

amandanormaan
0

Jag vill också följa :)

Te sunt non solus ♥

SimsBrooke
0

#14 men ägaren till tråden har ju en annan blogg.

Mumsing
0

följer !:)

hanna-linnea
0

följer!

Cazzos
0

#8 Älskar "ritningen", eller vad jag ska kalla det Cool

Jetta
0

#5 Det där med pengarna hände en av mina familjer också. Först fick de 19000 och några dagar senare 9000 simdaler.

Jusse.
0

Följer :)

()_()
(●‿●)
(     )
( W )
(     )

SimsBrooke
0

Kom och tänka på en sak. Ni har inte tagit den där kistan och tryckt på arv?? Då får man ju pengar lite då och då..

Mitchika
2

Kanske sitevärd eller Medarbetare kan göra en kategori för Legacytrådar? Det vore kanske en lösning? :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Jetta
0

#22 Nej , pengarna kom bara helt plötsligt.