Annons:
Etikettfusk
Läst 119373 ggr
Wegge
9/24/10, 9:00 PM

Må-bra fusk till sims 3?

Finns det nån "må-bra" fusk till sims 3 som det fanns i ettan och tvåan?

Annons:
fckingdead
9/25/10, 3:52 AM
#1

Menar du exempel som i sims 2 (Maxmotives) som gör allt grönt?

För isåfall klickar du i fuskkoden testingcheatsenabled true och shift klickar på brevlådan sedan (Gör alla glada) (=

 

 

Malteråttan (L)

Wegge
9/25/10, 12:51 PM
#2

Jaha, precis som i tvåan då :) tack! Sen har jag hört talas om att man kan "dra upp" behovsmätarna också.

fckingdead
9/25/10, 2:54 PM
#3

Tror inte det funkar i guess, Eller så får du väl kolla på fuska.nu eller nått, <:

 

 

Malteråttan (L)

Wegge
9/25/10, 6:03 PM
#4

Det funkade :) man skriver in testingcheatsenabled true sen är det bara att dra upp dem behoven man önskar :)

[Wideudde]
9/29/10, 7:29 PM
#5

ska man klicka på brevlådan i trean? i tvåan skulle man ju skriva in N i skapa familj?

sedan en annan fråga, det verkar inte som man kan spela på  mer än en familj åt gången, stämmer detta?

fckingdead
9/30/10, 1:16 PM
#6

I trean klickar man på brevlådan ja. Har inte hört att man i tvåan skriver i N? Man får ju lite mer grejer då inne på skapa familj. Dock när man tar upp fuskkoden i tvåan inne hos en familj och skriver i koden, shift klickar på sims så kan man göra simmarna glada.

Och sen förstod jag inte riktigt din andra fråga. På sims 3 spelar man ju en familj, Men man kan ändra snabbt och spela en annan, igenom ändra stad vid menyn.

 

 

Malteråttan (L)

Annons:
[Wideudde]
10/1/10, 4:56 PM
#7

aha, då är jag med! tack!

elvfrida
10/21/10, 7:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

hur får  man  upp  fusk rutan??Skäms

naaw
10/21/10, 7:41 PM
#9

#8 Ctrl + shift+ C

:)

EllieJ
10/24/10, 3:00 PM
#10

elvfrida: det beror på vad du har för dator. Jag har en HP-laptop och där måste man hålla in ctrl+shift+flaggknappen+c

Annars brukar man inte behöva hålla in flaggknappen också men jag fick veta det nånstans att jag kanske behövde det och så provade jag, det funkade precis som förut fast med en extraknapp ;)

ShitGoose
11/3/10, 6:48 PM
#11

Om du inte orkar dra upp det hela tiden så ta shift+brevlåda sedan ''gör behoven statiska'' (jag troor det står så iallafall Skäms) nu kanske du redan visste det men ifall att! Skrattande

Medarbetare på Sphynx iFokus

Pose-idon
11/3/10, 10:13 PM
#12

#11 Den använder jag ibland när jag känner mig lat (typ jämt). Oskyldig

//Elin

Linnis00
3/2/11, 8:22 PM
#13

För att dra upp behovsmätaren ska du skriva in  testingscheatsenabled   true  sen trycker du på enter och drar upp mätarna du vill dra upp!! Skrattande

Annons:
bbeeaa
3/29/11, 11:56 AM
#14

I tvåan kunde man ju dra upp färdigheterna också. Synd att man inte kan det i trean hehe :P

Pose-idon
3/29/11, 7:44 PM
#15

OT. Varför finns et inte må-bra fusk IRL? Oskyldig

#14 Det går visste! ta upp fuskrutan och skriv testingcheatsenabled true :)

//Elin

bbeeaa
3/31/11, 1:07 PM
#16

jo men man kan inte dra upp färdigheter väl? Jag har alltid den koden på. Men det funkar inte att dra upp färdigheter, bara relationer och behov.

Stannajohanna
3/31/11, 9:30 PM
#17
VeganGeek
4/6/11, 1:35 PM
#18

Jag hade egentligen inte tänkt fuska. Men jag har ändrat mig. Skall nog göra det medan trillingarna är små fram tills de är barn och kan göra mer själva. Just nu drar jag mig för att spela för jag blir så stressad av att hålla reda på alla.

Måste anteckna minnet är inte 100%

skijlu95
4/7/11, 6:22 PM
#19

JAg ahr nått nedladdat som gör att jag kan ge mina simmar så många färdighetspoäng som jag vill.
Den heter typ book of talents elr nått.
Då kan man bara välja o vraka på vad man vill ha i poäng för t.e.x gitarr o så.
Plus att man kan trycka så att småbranen lär sejj att gå och gå på pottan och så vidare. Så skönt för ajg orkar aldrig lära dom ahahha

Linnis00
4/8/11, 11:15 AM
#20

#19 var har du laddat ner det??

Hade oxå viljat ha den nedladdningen….

Snälla svara!Skrattande

Annons:
skijlu95
4/14/11, 1:50 PM
#21

@20 förlåt för att jag inte svarat. HAr inte haft min data på ett tag nu.
Googla modthesims ,sen bliru medlem där och nånstanns där ska book of talents finnas. MAn måste vara medlem för att kunna ladda ner, det är gratis och tar bara några minuter och äre helt klart värt det…
KAn faktist länka till den, vänta ett litet tag bara..

skijlu95
4/14/11, 1:59 PM
#22

http://www.modthesims.info/download.php?t=383662

Där är den.
MEN, den funkar bara till gamla versioner av sims 3. Så för att få den att funka måste du ladda ner en dll fil som heter d3dx9_31.dll.
När du ''installerat'' book of talents lägger du den i en mods map i VARJE sims 3 spel, i program mappen. Och kopierar in ''recource'' filen till VARJE the ims 3 program mapp.
Och den där dll filen ska läggas i game/bin mappen också i VARJE sims 3 spel.

Behöver du mer instruktioner kan du kontakta mejj.
Vet inte om jag 'r så bra på att förklara så då behöver jag kanske göra en bättre förklaring.

Om du gör såhär med allt du laddar ner så funkar också det på nyare the sims 3.

Hoppas de hjälpte

Linnis00
4/14/11, 2:53 PM
#23

Ok! Tack! ska försöka nu!!

Linnis00
4/14/11, 2:54 PM
#24

Ok! Tack! ska försöka nu!!

Linnis00
4/14/11, 2:54 PM
#25

Ok! Tack! ska försöka nu!!

skijlu95
4/20/11, 7:01 PM
#26

#Linnis00 aa ok, hoppas det gick bra annars är det bara att kontakta mejj så kan jag förklara bättre.
Kom ihåg att man MÅSTE ha dll filen för att den ska funka på nyare sims3

hanna-linnea
4/21/11, 3:59 PM
#27

jag försöker just nu får ner Mod the sims, eller vad det nu heter.

läste att man måste ha gamla versionen av ts3, och hur vet man vad man har :S

och sen skrev du att man måste ha dll filen för att det ska funka till nya ts3 så var hittar jag den? :)

Annons:
Linnis00
5/2/11, 3:07 PM
#28

jag har försökt ladda ner den! men visste inte riktigt hur man gjorde..

du skrev att man skulle ha gamla version sims 3?! hur vet man att man har det!

jag har gjort 2 eller 3 uppdateringar och har expasions (stavning) paket kvällsnöjen!!

JoMel
1/9/12, 11:58 AM
#30

Linnis du vet väl om du har skivan och om du har laddat ner ? :)

Upp till toppen
Annons: