The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 2442 ggr
Mirre9898
0

Härligt, mer bugg!.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag radera precis (igår) allt jag har laddat ner till mitt sims föruom några gubbar (kanske 5 st) som inte laggade… Och det här får jag se när jag ska spela sims… (se bild)…. ännu mera bugg, och jag som trodde att jag hade fått bort allt bugg, men NEJ!. Men nu till en sak jag skulle säga om det här bugget (på bilden) alltså det som var konstigt var att när man ska välja skor, den var inte ''inställd'' på några skor, alltså den hade inte valt skor, DEN HADE INTE ENS FÖTTER!.

Så j*vla trött på EA, Allt buggar ju vad man än gör!, så trött på alla detta glitch! ÅH!…

Iaf, vad torr ni det här bugget kan bero på?….

Miranda

Mirre9898
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till sak… Det här händer JÄTTE ofta mig! (se bild) vad kan det bero på? D: och jag vet att min dator klarar sims….

F*CK ALLA DESSA BUGG.

ursäkta språket men blir så sur.

Miranda

Mitchika
0

Angående den första buggen där, du sa att den inte var inställd på några skor? Var den inställd på några strumpor, alternativt strumpbyxor, som kanske inte fungerade? Dom finns under accessoarer.

#1 Den bilder säger tyvärr inte särskilt mycket om vad som kan vara felet. Har du mods eller övriga föremål som inte kommer från EAs Store installerade? Exchangeföremål, kanske?

Vad gör du i spelet innan det där händer? Händer det vid olika tillfällen, eller när du gör något speciellt?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Mirre9898
0

2# Nej, det var inte inställd på någonting! :o, det var det som var konstigt.

Nej, jag raderade ju allt FÖRUTOM cirka 5 gubbar :). Annars har jag bara installerat från från the sims 3:s hemsida och jag har köpt från deras hemsida också.

Alltså det händer vid olika tillfällen, jag kom i håg förut att det var om jag tröck på en växt så laggade hela spelet, men bara i bland annars. Nu verkar det som att det kan vara lite närsomhelst, som det var för länge sen innan jag laddade ner…

Miranda

Mitchika
0

#3 Tråkigt nog så kan innehåll från Sims 3s hemsida krångla också och orsaka liknande buggar… Jag skulle tyvärr gissa på något sådant.

Mirre9898
0

#4 Okej, men ska jag testa installera om allt eller? :). 
Tack! :)

Miranda

diesel92
0

1# problemet har även jag och många andra

Mitchika
0

#5 Du kan testa det och se om det hjälper. Jag har inte många kläder från SimStore eller Exchange, vet inte om jag har några alls ärligt talat, så den buggen har jag aldrig upplevt.

Mirre9898
0

Men nu när jag har installerat om och ska starta upp simset står det bara ''Ett fel uppstog vid programstart. Mer information finns i loggen'' Vilken logg?.

Miranda