Några frågor
Hej!
Jag har några frågor angående ts3 och ni får gärna svara på dem :)
1. Jag kommer nog inte skaffa ts3 husdjur på ett tag, är det värt att ladda ner demon?
2. Jag har inga expansionspaket alls utan laddar ner mina möbler, kommer jag att kunna ha nerladdade möbler om jag laddar ner den senaste uppdateringen utan att allt blir konstigt? (jag installerade om mitt spel)
3. Om man köper husdjur så blir det ju en massa buggar, finns det någon uppdatering som löser detta? (genomskinnlig päls osv)
Just nu kom jag inte på mer men svara gärna på frågorna jag ställde :)
1. Jag har aldrig testat demon, så det kan jag inte svara på.
2. Möblerna kommer bli konstiga (de blev det i samband med Husdjur/patch 1.26), men det går att fixa dem med exempelvis programmet RigFix (läs mer på thesimsresource.com). Tyvärr verkar vissa ha problem med att få RigFix att fungera, men för mig fungerade det fint. Det är enbart möbler som djuren kan interagera med som blir knasiga (till exempel bänkar, stolar, bord osv. Tavlor och liknande verkar klara sig).
3. Det blir inte nödvändigtvis buggar om du köper Husdjur. Jag har inte haft några buggar överhuvudtaget, utan är väldigt nöjd med spelet. Just eftersom jag inte haft några problem tidigare vet jag heller inte vilka problem uppdateringen löser.
Där fick du lite svar i alla fall (:
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
Den enda buggen jag har är att hundarna (kanske katterna - vet inte) har genomskinlig päls och att vissa hästar ibland får man och svans som står rätt ut i luften ;)
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
Har inte sett några direkta buggar ännu :-)
Men demon är inget att ha egentligen du får testa att skapa lite djur men du kan inte använda dom i spelet.
#2 aha ok tack :)
#3 vad tråkigt :/ trodde man kunde spela med de, aja men nu ska jag inte ladda ner den :)