The Sims iFokus

The Sims

Etikett: legacy-och-historier
Läst 1868 ggr
luunaa
0

Kan inte flytta in! (Legacy)

Jag kan inte flytta in i Sommartunagård 15 då det är något stall (tror jag) där. Har sims 3 husdjur, misstänker att det kan vara felet. Men vill ju spela Legacy, hur ska jag göra? Kan jag radera stallet eller något? VÄLDIGT tacksam för svar!

amandanormaan
0

du kan radera stallet om du vill ;)

Te sunt non solus ♥

luunaa
0

1# hur då?

amandanormaan
0

du går in på ändra stad och klickar på tomten och om det finns ''vräk tomtinnehål'' eller nått liknande klicka där, sen ändra till bostadstomt.

Eller så går du in på ändra stad och klickar på en liten rundknapp som heter nånting med 'vräk…' klicka på den och sen på tomten, sen ändra till bostadstomt. Hoppas du förstog, är inte  den bästa på att förklara ;)

Te sunt non solus ♥

luunaa
0

Tack så mycket! Men hur gör jag den allmänna tomten till ett ställe att kunna flytta till?

amandanormaan
0

åå de kommer jag inte ihåg :s

Te sunt non solus ♥

luunaa
0

testade med att radera själva 'plattan' och lägga in en ny lika stor men priset blir då billigare och meningen är väl att man ska ha en viss summa i början?

myismyname
0

#6 Du kan använda familyfunds för att ta bort pengar från dina simmar när du flyttat in. (: Ta då fram fuskrutan och skriv in Testingcheatsenabled true. Tryck enter och ta fram rutan igen. Skriv in Familyfunds Efternamn Siffra. Heter din familj Andersson och du vill att de ska ha 1800 simdaler skriver du alltså Familyfunds Andersson 1800 :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

[SallysPigge]
0

Nästa gång när du har raderat stallet så klicka på tomten där finns olika alternativ som bygg m.m Men också att man vill ändra tomttyp. :-)

luunaa
0

#7 tack så mycket det ska jag komma ihåg!

#8 fick hjälp med det sen. Tackar!