The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-expansioner-med-mera
Läst 4449 ggr
Sutulla
0

Hur ser era Familjer ut i sims?:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är familjens barn o hennes kille.

mer bilder kommer^^

hur ser eran familj ut i sims?:)

Sutulla
0

Emma och hennes kille stefan.  haha fint stefan har tränings kläder o emma har badkläder oså kudd krig e.e

Sutulla
1

asso stefan?

Sutulla
0

asso stefan?

Sutulla
0

:)

annica77
0

Jag är en vampyr nörd, så i min stad kryllar det av vampyrer. Både i sims2 och sims3. Låt mig nu presentera en familj…

Alla som kan sina egyptiska gudar vet vem Zeth är! Han är kaosets kud i den gamla egyptiska mytologin. Men vad ingen egyptier på den gamla goda tiden visste,den tid då faraonerna härskade var att Zeth hade ett hemligt förhållande med Quezla, mera känd som Quetzlaquatel för De gammla indianstammarna som Inca,Maya och Aztecerna. Quezla var mycket vis en annan egenskap var att hon var bra på förlädnader. Quezla hade en förkärlek till ormar och tyckte gärna om att  klä ut sig till en….Quezla krävde att man offrade blod till henne, vilket också indianerna på den gamla tiden gjorde i massor. Speciellt azekerna och incas….Vad blir en mix mellan kaosets gud och en blodtörstig gud?! Jo, det blir en utomjordisk vampyr.

Här har ni en Bild på den egyptiska guden Zeths tvilling söner Zethi och Zethor.

Zethi som är sexualiteten,ferilitetens och krigets gud och Zethor som är sexualiteten,fertilitetens och kaosets gud.

Sobek har fått 2 farliga konkurenter. Sobek är fertilitetens och krigets gud enligt gamla egypten! Sobek hjälpte enbart faraonerna i kriget. Han gav inte hjälp i krig för vanligt folk,alltså undersåtarna…

En bild på Zethi och Zethor, vampyr aliens eller kanske för de gammla egypten incas mm, gudar…

Min ägna serietidning som jag lagat själv har get mig inspiration att laga in dem till the sims 2 också…

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Mumsing
0

Det här är Eddie. Hans dröm är att bli en världsberömd kirurg. Har spelat lite på honom idag och han har fått en tjej, men hade ingen bild på dom ännu. Han har dessutom en pitbull, Dina. :) 
Jag som byter familj jämt, haha. Men denna har jag faktiskt hållt mig till ett tag nu!

annica77
0

#6 Läcker gangster! FlörtSkrattande

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Sutulla
0

o här är emma o hennes mamma,

Mumsing
0

#7 haha tack. Är supernöjd med honom! Skrattande