Ladda ner
Hej!
Jag ska ladda ner frisyrer från anubis… men jag fattarinte vart jag ska klicka på för att ladda ner… Det finns fyra knappar för varje frisyr:
Ea´s higligts
Download package
Download sims 3 pack
Adjust-shine higligts
Download package
Download sims 3 pack
Vilken av dem ska jag klicka på?
tackar för svar :)
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Eget innehåll" / Pandiz sajtvärden
Det beror på om du vill använda EA's highlights (alltså det vanliga) eller en annan variant som man kallar Adjust Shine Highlights. Om du tittar på bilden på frisyrerna så ser du att längst ner finns en bild där håret har konstiga färger. Den som har flera färger är den klassiska, och den där håret är enbart en färg är Adjust Shine. :) Välj vilken du vill.
Då det kommer till om du vill ha .sims3pack eller .package kan du också välja själv. Väljer du den som heter .package måste du däremot ha en mods-mapp i din Sims 3-mapp på datorn, och hur du fixar en sådan kan du läsa om här (det funkar på samma sätt som möbler som slutar med .package):
http://www.modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help:Installing_Sims_3_Package_Files
Väljer du den som slutar på .sims3pack så installerar du den på samma sätt som du gör med Exchange- eller Store-föremål. :)
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
#1 förlåt men jag förstod inte riktigt allt
Jag vill ha de vanliga färgerna ska jag då klicka på det första?
Tackar för att du svarade! :)
#2 Ingen fara, jag kan ibland krångla till det då jag försöker förklara, haha :)
Ja, då ska du klicka på det första (under rubriken "EA's Highlights"). Välj den som slutar på .sims3pack :)
#3 Hehe är så för mig med :)
Tack så mkt! :D
#4 Ingen orsak! :D