Familjen Messer
Igår började jag spela legacy. Om några är intresserade tänkte jag att jag skulle lägga upp alla framsteg hon gör här och allt som händer! :)
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
Jag följer gärna :-D
Följer!:D
Följer! ;).
/ Miranda
# 1, 2, 3 - vad kul! :D
Här kommer själva simmen! Hannah Faith Messer heter hon. Hon är konstnärlig, fostrande, ambitiös, flörtig & karismatisk. Hennes livsönskan är att uppnå nivå 10 inom yrket stylist.
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
Här kommer huset som det såg ut från första början! Hon åt bara glass om hon åt hemma eftersom man kan slänga förpackningarna. Annars åt hon mat på gymmet & duschade även där. :) Hon bor i Sunset Valley, Sommartuna gård 15.
Intressant ;)
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
Följer
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
följer :)
Hannah har blivit befodrad tre gånger och är nu på nivå fyra! :) Här är hon i sina arbetskläder (som man tyvärr inte får bestämma). ;)
Hon stylade sin tionde nöjda sim och fick hämta en tjänstebelöning i stadshuset! :)
Efter att ha dejtad Christopher några gånger följde hon med honom hem och råkade bli med barn. (Skulle trycka på "myspys" men jag är så van vid att klicka på "försök skaffa barn") Så nu är hon gravid iallafall! :)
#12 har hänt mig också ;)
Följer :)
Te sunt non solus ♥
Åh, spännande! :D Följer jag med.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Följer :D
Nu, tre dagar senare fick de en liten flicka! Hon döptes till Aleeah Joy Messer. Pga en bugg så har jag ingen bild på henne som bebis, utan ni får se när hon blir ett småbarn! :) Nu är hon bara ett streck. Hannah friade också till Christopher och nu är de förlovade. Han har också flyttat in i det lilla huset sommartuna gård 15. Han hade hela 5000 att bidra med till familjen. Så nu väntas ett lite större hus. :D
följer gärna :D
Vill gärna följa.. :)
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
gaaash så bra :D
20# Vart fick du barnvagnen i från? :)
/ Miranda
Följer! :)
Pappa Christopher har stor passion för fiske! Han har registrerat sig som egenföretagare och jobbar alltså som fiskare. Han har egenskaperna; Fiskare, kockbegåvning, bra på att kyssas, vänlig & våghals. Han livsönskan är att presentera det perfekta hemakvariet. Vilket innebär att han behöver fånga minst 13 olika perfekta arter. Han har just nu fyra. :)
# 21 - Den följer med i Leva Livet! :)
#24 Okej, tack! :D.
/ Miranda
Hannah har blivit befodrad igen och ligger just nu på nivå 5 inom stylistyrket. Bara halva vägen kvar! :D Hon tjänar just nu 700 simdaler i veckan. Sedan får hon simdaler varje gång hon stylar en sim också. Han har även fått nya arbetskläder som jag tänkte visa nu! :)
sjukt bra ! :D
Följer! :D
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
Följer :)
Följer
_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_
Följer fotfarande
Hur går det för familjen?
är det där ett kubb? :O
#37 ja det är det..
#36 - Jag har inte spelat sen igår eftermiddag men ska spela om en stund, då kommer det mer! :]
#37 - Ja, det är det. :)
Har fixat med the sims 33 nu. följer! :D
följer :)
Nu har det hänt mycket! Aleeah har blivit en stor tonåring och fått egenskapen gröna fingrar. Hon har blivit väldigt fin och är mest lik sin pappa Christopher. Dock har hon Hannahs ögonfärg men ingens hårfärg. Här kommer lite bilder på henne. :)
49#: Vad ´vacker hon är!
Oh,jag älskar alla Aleeah frisyrer! Har du laddat ner dom?
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
#50 - Ja, visst är hon! :(
#51 - Yes :]
Hannah har blivit befodrad igen, vilket innebär att hon tjänar 900 simdaler i veckan och ungefär 600-900 simdaler varje dag, vilket är toppen! :) Hon ligger nu på nivå sju i sitt yrke. Hon har även snart uppnått matlagningsnivån, bara en stapel kvar! :D
Här kommer en bild på hennes nya arbetskläder.
Christopher ligger på nivå sex i sin fiskekarriär och är väldigt glad över att få fiska. Det är verkligen hans stora passion.
Aleeah ska på bal imorgon också! Jag hoppas att hon blir balens drottning. ;)
En väldigt glad nyhet är också att Hannah har blivit gravid! Så nu väntas utökning till familjen. Hannah har önskan att få en flicka och Christopher har önskan att få en pojke. Vi får väl se om två dagar. :)
Här är Hannah i sina mammakläder. :)
sjukt bra! :D
Aleeah är så vacker :)
Får fråga vart du laddar ner frisyrerna?
#56 - Tack! :D
#57 - Den är från the sims 3's exchance. :]
#58 aha ok tack :), men man behöver typ expansionspaket för att ladda ner saker därifrån eller?
#59 - Nej, det räcker med att du har orginalspelet. ;)
#60 aha ok tack :D
den är sjukt bra :)
jätte bra :)
Jag funderar på att starta ett legacy när jag har tröttnat på min nuvarande familj :P
Christopher har bemästrat färdigheten fiske! :D Och har även fångat 7 perfekta fiskar, alltså är det bara sex stycken kvar tills hans livslånga lycka blir uppnådd! :) Hannah har ungefär en femtedel kvar innan hon har bemästrat matlagningen. Kämpa på!
Aleeah har gått på bal och blev balens drottning! Väldigt roligt! :D Tyvärr fick jag ingen bild på henne pga att Hannah födde hennes lillasyster samtidigt, så missade jag det. Nu väntar studenten för Aleeah!
Huset har även uppdaterats en del, bättre möbler och lite större rum. :)
Mysigt hus! Gillar färgerna ^^
Känns dock som att alla mina simmar blir drottning och kung :S känns konstigt
#69 - Haha, brukar bli så för mig med. ;) Fast inte med en gång faktiskt. ^^
Förresten hur tar man studenten? När mina simmar ska det så kan jag varken klicka på stadshuset eller skolan där det står att man tar studenten. Dom har bara fått dräkten poof så där.Sen blir det aldrig av..
Gillar huset,det känns ljust och blått. :3
#72 - Vad konstigt! För mina står det på studentdagen att min sim ska ta studenten vad typ tre. Sedan åker hela familjen automatiskt till stadshuset och går in med simen där. o:
Va!? O.O Så är det aldrig för mig,och typ alla mina simmar har toppbetyg! (Förutom den som skulle vara den coola dumma tjejen)
# Vad konstigt! o: Mina åker dit automatiskt även om de har dåliga betyg. o:
Suck.. Aldrig kan mitt spel vara vanligt. Eller snarare datorn mer,jag kan ju inte ladda ner från exchange.
Wiho! Nu har lilla Destiny blivit småbarn. Hon är HELT olik storasyster Aleeah. Destiny har brunt hår med svag röd nyans och gråa ögon. En supersöt liten skitunge. ;) Ska spela nu och ta en bild på henne så ni får se. :D
yey :3
Förlåt för dålig uppdatering! Hade mycket att göra igår och har mått dåligt idag. Men nu är det bättre och det har hänt väldigt mycket! :D
Christopher har snart uppfyllt sin livslånga önskan! Det är endast två perfekta fiskar kvar att fånga. Han har även blivit befodrad och ligger på nivå fem i sitt jobb.
Hannah har snart uppnått nivå åtta i sin stylistkarriär. Hon kämpar på som sjutton. Igår bemästrade hon färdigheten matlagning. Toppenbra! :D
Tiden har verkligen flugit iväg för nu har Aleeah blivit en ungdom! Lika vacker som innan är hon fortfarande. Nu blir det att skaffa en kille till henne och leta jobb.
Jag tänkte även riva hela huset och bygga ett nytt, eller två nya. ;)
Här kommer Aleeah i en av hennes fyra vardagsoutfits, den speglar verkligen hur hon är.
finkläderna och vardagskläderna, vart kommer dom ifrån? eller är dom nerladdade? :D sjukt snygga :D
Jag har flyttat den här tråden till 13. Legacy och ändrat rubriken till familjenamnet 

Mvh Stephanie 

#88 -Nerladdade från exchange! :D
#89 - Tack, perfekt! :D