Sims-värld a la Namiko
Jag har blivit riktigt inspirerad av dom som gör sina egna världar här och nu har jag spenderat tillräckligt mycket tid med att leka med programmet för att känna mig säker nog för att göra min egen.
Jag ser det som en rolig grej och har inga planer på att bli klar snart då jag verkligen vill få allt att bli perfekt och inte vill stressa fram något men tänkte att det kan vara roligt att se vad jag gör.
Stan kommer att innehålla lite av det mesta och just nu jobbar jag på en stugby i fjällen.
Här är första stugan.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Åh, ser jättebra ut hittills! Himla mysig liten stuga. Väntar spänt på fler bilder! :)
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
Oj det ser jättefint ut! Ska bli kul att se fler bilder! :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Åh vad fint! :-D
Ska bli roligt och föjlja dig genom ditt arbete =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Har fått dit 2 hus till och upptäcker hela tiden fler nyanser i programmet som gör att jag kan få till allt precis som jag vill även om vissa saker verkar ha fått för sig att krångla som tusan.
Känns roligt att hoppa fram och tillbaka mellan husen och finputsa detaljer allt eftersom jag kommer på något jag glömt eller vill göra om på något bättre sätt. Efter att jag placerat ett nytt hus så lägger jag även ut träd och sånt runt tomterna som är väldigt svårplacerat innan man vet hur huset ska se ut så naturen växer fram sakta men säkert allt eftersom och det är så roligt att se hur smådetaljer kan göra en stor skillnad för helheten.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jätte fint!
Te sunt non solus ♥
Så fint! Kan du lägga upp den på exchange eller liknade?
Gud vilka mysiga stugor! 
Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga
#9 När jag är klar så lägger jag upp den, men jag kan inte säga något om när det blir för jag jobbar inte snabbt alls med den utan ser det som ett tidsfördriv när jag inte har något annat för mig och just nu har jag inte mycket tid över.
Kan man cykla/köra bil på vägarna (som ser ut som stigar) som är i inlägg #6 & #7? :O Isåfall, hur har du gjort det? :)
Oj, såg precis att det fanns en nygjord tråd om hur man fixar sånt! :p