The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 1669 ggr
[SallysPigge]
5

Snälla ingen press!

Jag förstår er alla som följer mitt och myismyname  världsbyggande att ni vill att vi ska bli klara någon gång.

Men det tar tid, det är inte bara att slänga dit hus och vägar m.m Vill man få det bra så tar det tid.

Sedan har vi annat i livet med och sims hamnar åt sidan. Men vi gör vårt bästa med våra världar men att hela tiden få frågan om man är klar gör inte så att det går fortare.

Just nu har jag själv en lite paus, för just nu känner jag att fantasin flödar inte riktigt och då får världen vänta.

Jag tror att myismyname känner likadant, ta det lugnt världarna kommer men när vi kan och har lust.

Sedan kan jag lägga till att vissa av er kanske inte kommer att kunna ha allt i världarna i era spel pga Att som för mig så har jag alla expansioner och prylpaket, samt köpt lite på Sim Store. Och har man bara vissa expansioner m.m så får man en annorlunda värld om den ens fungerar.

myismyname
0

Bra skrivet! :) Helt rätt!

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

[SallysPigge]
0

Tackar! bara tänkte att det var dags att säga något. Jag gör jätte gärna en värld som alla ska gilla och vilja ha. Men jag vill inte känna mig tvingad att göra den. :-D

Nu ska jag till och med ta en paus från datorn och städa marsvinsburen :-)

myismyname
0

#2 Precis, samma här! :D Dessutom - i grund och botten gör jag världen för mig själv, för att jag vill utmana mig själv och prova något nytt, men det är jättekul att andra är intresserade av vad jag gör och vill spela i världen senare. :)

Gör så! :D

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

SimsBrooke
0

Ja att göra världar till the sims 3 kan man inte bara skynda på.. Jag själv som vill göra en värld tycker det tar tid. Så ta er den tid ni behöver =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[SallysPigge]
0

Tack! Pandiz har du någon tråd eller något på din sida om din värld? :-)

SimsBrooke
0

#5 nej inte ännu. Jag har inte riktigt börjat heller. Har svårt att få saker och ting funka =( får liksom inte till någon "flod/å" med den där havsnivå grejen.. Men ska skriva ut det som My har gjort tror jag fattar mer av den artikeln hon gjort än den som finns som manual. 

Men sen så när jag gick in i den världen jag har skapat så har hela bilden vibrerat vet inte om jag går in i rätt fil eller vad det kan vara.

SimsBrooke
0

#5 nu har jag men du skriver redan i den haha

[SallysPigge]
0

Ha ha :-)