The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 4145 ggr
NaDa...
0

Sims 2 VS Sims 3

Vad tycker ni Sims 2 vs sims 3?
Funderar på att köpa the sims 3 men har hört både bra och dåligt om det.

Så vad föredrar ni Sims 2 eller Sims 3.

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

[lejdyga]
0

The sims 3 det är bäst vad jag tycker !, tvåan  har inte  lika bra tycker jag ;)

Michaela-N
0

Har också både 2:an och 3:an men föredrar 2:an!

SimsBrooke
0

Jag har både tvåan och trean. Och jag föredrar på 3an då jag tycker det är roligare. Då man kan åka runt till affären UTAN att det ska ladda i hundra år. =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

NaDa...
0

Okej. Jag håller på att sälja alla mina sims 2, eftersom att det laggade med datorn med dem..
Man instralerade alla (12 st) sen kunde man spela i 2 veckor ungefär, sen ville inte spelet starta längre. Det enda man kunde göra var att instraleraom allt. >.<

Funderade då om jag ska köpa the sims 3 istället. :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

[Chokladmousse]
0

The sims 3. Jag säljer mina The sims och The sims 2-p.g.a. laggning!

[pandes]
0

Skulle gärna ha bpde Sims 2 och 3 på datorn, men jag skulle nog bara spela tvåan för att kuna ha ett fretag. Det enda som jag saknar i trean är att verkligen ta hand om ett företag. Visst, man kan äga berer och llmänna platser, men det är ändå inte samma som med tvåan. Där kunde man anställa dom man ville från en liten lista och att man kunde möblera om och att man kunde ändra pris och sätta ut saker till salu, det är inte alls detsamma.

Jag är klar med tvåan, har spelat det, tröttna tpå det, tagit upp det igen, och sedna börjat med nästa. Kommer aldrig helt gå tillbaaka till tvåan, men om dom inte ger oss väder till trean då jävlar kommer jag bli sur!

SimsBrooke
0

#6 man kan ju bli egen företagare dock kan man ju inte anställa personal.

[pandes]
0

#7 Jo självklart kan man bli egenföretagare, det vet jag. Men jag skrev ju "Där kunde man anställa dom man ville från en liten lista och att man kunde möblera om och att man kunde ändra pris och sätta ut saker till salu, det är inte alls detsamma." Alltså vill jag ha det så, inte bara sitta hemma och måla, plantera, rida, skriva.

SimsBrooke
0

#8 jo jag fattar. Jag skrev ju också "dock kan man inte anställa folk"

[xMondSy]
0

Jag föredrar sims 3 eftersom man har så mycket mer frihet i själva staden än i 2an.

[SallysPigge]
0

Min ena dotter älskar sims 3, hennes kompis har sålt sitt sims 3 och köpt sims 2. Min äldsta dotter vägrar spela sims 3 för hon tycker att 2:an är bättre. Fast nu har hon aldrig tid med sims alls.

Jag själv älskar båda fast på olika sätt. Och funderar på att installera sims 2 igen men väntar lite med det tills min Legacy är klar samt mitt skapande av min värld. :-)