Bränt sig i duschen?!
Jo, när en av mina simmar dushade, så gick den plötsligt ut jättesnabbt och typ " aj, aoh!!" som om den hade bränt sig. Sedan så sprang den till min andra sim och började skälla ut henne. Har aldrig sett det förrut. Vad kan ha hänt? Och förresten, när man klickar på duschen i the sims 2, kan man välja "Tinker". Vad betyder det?
Simmen som brände sig var det i Sims 2 eller 3? I trean kan barnen och tonåringarna göra bus , är i leva livet.
#1 Det står att det var i Sims 2 :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Jag frågar för att det känns som en luddig fråga, är som att det är två frågor där ena handlar om Sims 2. Därför frågade jag.
Hum, det är ju lite svårt att veta vad som kan ha hänt :O Hoppas någon kan säga vad det är. Tror inte jag hade så i 2an men det kanske jag hade.. var så länge sen man spela tvåan nu så. hehe
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Hmm… jag spelar rätt ofta sims 2 med hushåll på i alla fall två personer, och har aldrig varit med om att som blivit brända i duschen. Konstigt :P
Nu vet jag inte om jag översätter rätt, men tinkering är väl typ att man låter sina simmar 'grejja' med saker.
Väljer du att låta din sim 'tinkra' med något, t.ex en dusch, så kommer du att se hur simmen går in i duschen, och utför samma slags animering som en sim som reparerar en dusch gör. Jag har aldrig låtit mina simmar tinkra med något, i alla fall aldrig när dom har haft låg 'Mechanical' skill. Är orolig för att dom ska ta sönder sakerna i stället så att jag får ringa efter en reperatör :P
#1 Det hände i The Sims 2.
#5 Alltså, jag vet inte riktigt om simmen brände sig, men du vet hur man ser ut när man bränner sig. Om det händer igen filmar jag.
I sims 2, när två simar använder badrummet (en duschar och en går på toa) kan det hända att simen som är i duschen bränner sig. Den andre simen har då spolat i toan, som resulterar i att vattnet överhettas i badkaret/duschen.
Testa, det funkar även IRL. :O :P
Det förklarar även varför din sim blev arg på sin kompis. ;)
Hoppas ni fattar ngt av det jag skrev. :P
#7 haha vad coolt att det blir så i the sims :P haha
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Nannah, ja det förklarar en del. Frun spolade precis innan så..
#9, haha.. ja där ser :P
Jag kan veta ! Det kaskot låter rätt sjukt men när jag spelade Sims 2 kunde det hända att en kompis/bekant som var i huset gick till badrummet där min tjejsim duschade och drog bort drapperiet. (alltid en kille som drog bort) Då började hon skrika och springa och skälla ut honom HAHA :D Jag lovar, det är faktiskt sant !
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡