The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmänt
Läst 4777 ggr
mjuhm
4

Vilket sims 3 gillar ni bäst?

Nu funderar jag på att skaffa mig ett till The sims 3, men jag vet verkligen inte vilket jag ska köpa! *beslutsångest på högsta nivå*.

Så ni får väldigt gärna beskriva erat favorit The sims (3an då) & förklara gärna vad det finns för möjligheter i det osv (tror nog ni förstår vad jag menar). Dock, skriv inte om The sims 3 husdjur, drömjobb, destinations världen & det första, då det är dom jag har här hemma :).

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Ts 3 Allmänt" / Pandiz sajtvärden

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

myismyname
0

Kvällsnöjen tycker jag är himla kul, dels för att man får prova på storstadslivet med allt vad det innebär och för att vampyrer introduceras i spelet. Glad Nattklubbar och höghus är ett kul inslag som dessutom skiljer sig rätt mycket från originalspelet. Man får även med en hel del nya möbler, kläder och hårstilar. Att man dessutom får med en ny värld, Bridgeport, ser jag som ett stort plus! :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

artema
0

Kvällsnöjen! Utan att tveka!

molllyr
0

Husdjur skulle jag säga då! :) Fast jag tycker alla är bra…

julialundbeck
0

Husdjur! Fast jag tycker att Destination världen är rolig för att det är en massa uppdrag utomlands.

suit up!

mjuhm
0

#3 & #4 Dom har jag redan hemma, som sagt. Glad

diesel92
0

Kvällsnnöjen är roligt :) Sedan Leva livet då man kan ha barnvagnar där :P

myismyname
0

Leva livet tycker jag också är kul, men det är inte lika mycket "expansionspaket-feeling" över det, enligt mig. Det känns mest som en radda nya sociala interaktioner och leksaker, men det är som sagt kul ändå. Det får däremot stryk av kvällsnöjen, om du frågar mig! :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

molllyr
0

#5 oj förlåt läste visst inte ordentligt hehe

[SallysPigge]
0

Oj har ingen favorit ännu, konstigt nog, gillar alla :-)

mjuhm
0

Tack så mycket för alla tips! Jag tror jag har bestämt mig.. Idag far jag ner & köper Kvällsnöjen!