Familjen Demonte
Tänkte skriva en tråd om min/mitt legacy! :) (vet allvarligt inte hur det blir på svenska… min tycker jag låter bäst, så skriver det!) Namnen kommer vara italienska btw, vet inte varför, haha…
Iallafall, jag har kommit rätt långt, men kan försöka lägga upp lite saker här då. :)
Här är min grundare, vid namn Camilla Demonte, på första bilden. Ni får ursäkta kvalitén på bilderna, vet inte varför de blev så… Iallafall, hon tog ett jobb på sjukhuset och begav sig senare till biblioteket för att plugga lite. Där träffade hon den snygge Hal, som hon genast föll för och lyckades själa en kyss ifrån… :)
Några dagar senare hade hon råd med sina första fyra väggar! Hon behöll sovsäcken.
Vänliga Hälsningar Lina
Hal visade sig vara svårflörtad, så det tog lite tid, men på gymmet så, efter mycket flirt, fick Camilla höra sitt "ja"… :)
Det blev ett sött litet bröllop med bara Hal's närmsta vänner som gäster! De hade inte råd med mer, haha. Iallafall, med Hal's pengar och allting fick de ihop till sitt första lilla hus!
Vänliga Hälsningar Lina
#1 Oj, märkte att jag klippt bilderna helt galet xD Hal's min är med på första bilden, men jag råkade klippa in en bild när de myspyste i duschen istället, haha. Förlåt för det.
Vänliga Hälsningar Lina
Iallafall, några dagar senaste föddes generation 2! En alldeles perfekt liten flicka vid namn Cristina, med de väldigt charmiga egenskaperna Ond och Excentrisk. ;)
Ytterligare några dagar senare föddes parets första son, Benjamin, och de insåg att det var dags att bygga ut. Jag har faktiskt inga bilder på huset och på Cristina som barn, jag skickade henne till militärskolan direkt, men längst ner ser ni barnrummet med Benjamin + tvillingarna Carlo och Teodora. :)
Vänliga Hälsningar Lina
Strax efter att Cristina tagit studenten köpte jag två "arv" och fixade en liten herrgård. Inte klar på långa vägar på bilden, men ska fixa lite bilder på hur det ser ut nu mer i nästa inlägg. Iallafall, Benjamin kom hem snart efter, och Camilla och Hal blev åldringar. :)
Vänliga Hälsningar Lina
Först ser ni alltså huset. :) Ska ta lite bilder från insidan sen.
Arvingen, Teodora, träffade en trevlig kille på stan och gifte sig med honom. På sista bilden kommer hon ut med generation 3, Antonio! :)
Vänliga Hälsningar Lina
Snart därefter dog Camilla Demonte, gammal som gatan vid en ålder på 106 dagar, vet inte hur hon blev så gammal!
Jag fixade en liten gravplats för henne och kommande döda. Efter det behövde jag stänga av mitt Sims eftersom det laggade upp sig. Sedan har jag inget med för tillfället. :)
Vänliga Hälsningar Lina
Följer ;)
Här går det snabbt, jag gör alltid helt onödiga inlägg om allting ;D
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
#7 Jag hade inte så många bilder. xD
Vänliga Hälsningar Lina
#8 Fast jag har en bild i taget också ;)
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
Följer :)
Te sunt non solus ♥
Följer! :D