5 generationer i kras! HJÄLP!
HJÄLP MIG!
Min mamma i familjen är död, eller grå och står stilla på samma punkt och liemannen kommer inte och jag råkade spara i allt med.. så jävla sämst av mig. Jag raderade henne och trodde problemet var löst. Men icke.
Plus att min häst ska bortadopteras men nu har socialarbeteran varit poå väg och hämtat han i typ 20 dagar sedan han var föl. Vill flytta ut från tomtem, med ett av barnen som är vuxna. Man får inte ändra staden medans en sim håller på och dör så kan ej göra det.
Finns det någon kod som får död på en människa eller på något sätt kastar ut ett av barnen? Snälla hjälp!!!
Testa att skriva in Resetsim För efternamn och se om det funkar
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Sims 3 eller två? Spelet har verkligen hakat upp sig, fungerar inte "reset sim anders andersson" eller vad den nu heter, så borde det funka att starta om? Annars är det väl att skriva testingcheatsenabled true och teleportera bort dina simamr genom att hålla inne shift och sedan klicka dit du vill att dom ska teleporteras. Och om det inte funkar, har jag inga fler tips. :)
Tre och reset funkar inte.
Hon finns inte att välja som gubbe men är inte död i släktträdet osv.
Starta om spelet. Kommer hon inte tillbaka då, så finns det inget att göra. När man raderat en sim kommer den inte tillbaka om man sparat. :/
Har hänt ett antal gånger för mig.. :/
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥