Telepatisk Intervju Med Zethi
Nu kommer jag att försöka få kontakt med vampyr alien Zethi! Nu får ni vänta en stund!
Sitter i meditations ställning och hummar…konsentrerar…öppnar dörren för telepatisk komunikation….
Jag: Jag tillkallar Zethi…
Inget svar…..
Jag: Jag tillkallar Zethi!
Zethi: Ja, jag är här!
Jag: Får jag intervjua dig? Jag tror jordbona har några frågor som de vill att jag skall ställa dig…
Zethi: Kör på!
Jag: Vilken planet bor ni på?
Zethi: Vi kan kalla den för planet X.
Jag: Nibiru?
Zethi: Nej! Vi kan kalla dem för planet X.
Jag: Varför vill du inte säga vad er planet heter?
Zethi: Säger vi namnet på vår planet så blir det inte lika spännande för er jordbor när ni hittar den. "Ler varmt".
Jag: Gamla texter talar om att ni aliens skall komma tillbaka? Stämmer det?
Zethi: Ja det stämmer?
Jag: När?
Zethi: Snart!
Jag: Tror många frågar sig är ni fredliga eller är ni fientlig?
Zethi: Vi tillhör den universala devine brödraskapet. Vi kommer i frid och med kärlek.
Jag: öh? Men du är ju vampyr? Är inte vampyrer onda, fientliga alltså!?
Zethi: "Skrattar" Nej det är vi inte! Att vi skulle vara onda är bara gammalt skrock som människan hittat på.
Jag: Men, ni kräver ju blod?
Zethi: Vi dricker artificiellt blod, konstgjort blod alltså. Människo blod och andra varelsers blod i universum är för värdefullt att spillas. Men brukar suga i mig energi istället "Skrattar lekfullt"
Jag: Vad är det du säger? Suger du energi?
Zethi: Skojar bara "blinkar med etta ögat"
Jag: Puh, jag blev nästan lite rädd där!
Jag: Hur gammal är du och har du några syskon?
Zethi: Jag har en tvillingbror vid namn Zeth. Är du säker på att du vill veta min ålder?
Jag: Ja!
Zethi: 350000 år gammal är jag!
Jag: 350000 år! "gapar av förvåning" Du skojar! Du ser ju inte ut att vara mer än 35.
Zethi: "Skrattar" Jag skojar inte! Jag har utseende av en 35 årig man, men är betydligt äldre än det i värkligheten. Vi är betydligt mer avancerade i utvecklingen än ni jorbor! Därmed den höga åldern.
Jag: Hur har du kunnat behålla din kropp så kraftig och läcker så länge?
Zethi: Hälsosam kost,tränar 6 dagar i veckan,daglig meditation och detoxering regelbundet.
Beundrar hans heta läckra kropp…
Jag: Tycker ni aliens om myspys?
Zethi: Myspys? Sex menar du?
Jag: "rådnar" Ja
Zethi: Det gillar väl alla men av alla sorter "Ler och blinkar med etta ögat".
Jag: Hur ser ert rymdskepp ut?
Zethi: Vi har två typer av rymdskepp. Den ena ser ut som en pyramid bara att toppen är av betydligt lägre modell. Den andra ser lite ut som en bevingad triangel, eller hur skall jag förklara så ni förstår?!
Jag: Jag tror jag har fått en bild på hur den ungefär ser ut.
Zethi: Bra
Jag: Gillar ni musik?
Zethi: Ja
Jag: Vad då för typ av musik.
Zethi: Vi har alla sorters typer av musik. Dock gillar vi mest spirituell och meditations musik och chant.
Jag: Chant?
Zethi: Ja
Jag: Chant är vackert och väldigt ovanligt här samt väldigt gammalt och selsynt. Finns dock några gregorianska munkar som chantar ännu!
Zethi: Det var roligt att höra! Chanting är något vi har lärt er, samt meditation. Tyvärr har många glömt hur man mediterar och därför är det svårt för oss i brödraskapet att utföra telepatisk komunikation. Dock har vi märkt att det börjar bli fler som börjar lära sig använda meditation, vilket krävs för att utföra telepati. Vid meditation frigörs energi vilket är viktigt för att kunna komunicera telepatiskt.
Jag: Jag tror jag har fått svar på de flästa frågor som jordborna har. Jag kontaktar dig om jag har fler frågor!
Zethi: Gör det! Jag är alltid här för dig "Blinkar med etta ögat och ler ett lekfullt leende"
Jag: Tack!
Känner glädje och öppnar ögonen med ett leende på läpparna! "Vilken härlig, läcker och trevlig utomjordisk karl"
Ja, nu vet ni i allafall lite om de utomjordisk vampyrerna då. Att de tillhär devine order brödraskapet var kul att höra. Då kan vi jorbor känna oss trygga!
My eternal love to my beloved flame!