The Sims iFokus

The Sims

Etikett: legacy-och-historier
Läst 4352 ggr
Emmy
1

Familjen Bosworth

Nu tänkte jag också börja spela Legacy! Jag har gjort en sim som heter Desireé Bosworth. Kom inte på något bättre namn. :-) Hon är ungdom och har flyttat in på Sommartuna gård 15 eller vad det nu var. Stället kostade 14.000 någongting. Det stog att det var en tomt man fick ta. Bild på henne och hennes hus kommer.

Emmy
0

Vart hittar jag bilderna jag tagit? :( hittar de inte i Electronic Arts > The Sims 3 > Screenshots! :c

Emmy
0

Just nu är Desireé på jobbet. Förut hade hon jobb som Kaffekurir, då hennes livsönskan är att bli vd för ett megaföretag. Men nu så ändrade jag hennes jobb till försöksperson på vetenskapsanläggningen. Förr fick hon 27 § i lön per timme, som kaffekurir, men nu får hon 44 § istället. :) Så det går framåt. Hon ska snart bli befordrad tror jag och skaffa partner.

[SallysPigge]
0

#1 Är du inne på Documents/Electronic Arts/The Sims 3/Screenshots?

När du fotade använde du då C-knappen på tangentbordet?

[Chokladmousse]
0

samma som SallysPigge. Prova sök på screenshots!

Emmy
0

Tryckte på c..

Emmy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade bilderna nu. Har flera inloggningar på datorn då vi är flera i familjen till denna datorn. Här kommer en bild på henne och hennes hus som det såg ut först. :)

Emmy
0

Här är hon. :) Blev nöjd med hennes utseende. Hade gärna haft en annan tröja som fanns, fast det visade sig att hade man den så visade hon ena bröstvårtan.. :c

Emmy
0

…

Emmy
0

Hon luktade fruktansvärt illa, så hon drog iväg till gymmet och tog en dusch. Där tar hon snabbduch innan jobbet varje dag också tills jag har råd med dusch.

Emmy
1

Glömde bort och berätta om Desireé som person!

Egenskaper:

Sparsam

God

Virtuos

De två sista kommer jag inte ihåg i huvudet, kollar upp det senare.

Måste också brätta att jag inte håller koll på poäng för tillfället, vill bara köra själva legacykonceptet. :)

Emmy
1

Såhär ser huset ut nu. På ett ungefär, har spelat lite sen dess.

Emmy
1

Hon flörtade med sin chef och ingick ett förhållande med henne. Susan Wainwright heter hon. Men eftersom adopterade barn inte gills som arvinge så gjorde de slut.

Emmy
0

Här är hon…

Emmy
1

Hon tränade lite på gymmet också. :)

amandanormaan
0

Följer :)

Te sunt non solus ♥

Emmy
0

Vad kul! :)

Mumsing
0

följer! :)

Emmy
0

Trevligt att höra, lägger strax upp lite mera. :)

[SallysPigge]
0

Skönt att det löste sig med bilderna :-)

Emmy
0

19#

Ja, det var ju bra! :) Fick lite panik där..

[Chokladmousse]
0

följer

Emmy
0

Hon ingick nyss ett förhållande med Bob Langö, efter att ha köpt en tårta och åldrat honom till ungdom. Dock fick han inte de snyggaste kläderna… Men han ska snart flytta in, och då blir det ändring på detta! :)

amandanormaan
0

Te sunt non solus ♥

mjuhm
0

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Emmy
0

Kul att så många följer! :) Dock är jag hos pappa nu, och legacyn tar en vecka innan det kan komma upp mer ;) Håll ut!

hanna-linnea
0

följer :)

mejamylove
0

#22 är de kläderna som gör så att han ser ut som en kentaur? eller vad är de för nåt de ser ju ut som en tjej??

Emmy
0

Kläderna ser ut så :)

mejamylove
0

tänkte väl ;P

Emmy
0

Äntligen friade hon! tänkte Bob :)

Emmy
0

Han har fått nya kläder nu och en befordran då han flyttat in och de gift sig. Här kommer en rad med bilder..

Emmy
0

Denna bilen bidrog han med samt ca. 5000 §!

Emmy
0

Här är sötnosen! :) Hon heter Brooke Bosworth och har egenskaperna Vänlig/God (kommer inte ihåg vilken) och Virtuos. Halva hon är vit, men det buggade.. ^^

Emmy
0

Äntligen har huset byggts om och blivit väldigt mycket större! Tack vare Bobs tillägg vid giftermålet såklart. ^^

Emmy
0

Brooke har nu blivit Småbarn och håller på att lära sig om livet. Föräldrarna får förstås hjälpa till, och det ser vi här att Bob gör genom att lära henne gå. (Desireé gillar dock inte att Brooke skriker mitt i natten och vill komma upp…)

Glömde att säga att både Bob och Desireé hade över 12000 i livspoäng. Desireé köpte Fruktbarhetsbehandling och Bob ändrade sin livslånga önskan Bli VD för ett megaföretag till Bli en astronaut. :) Så han har nu en karriär inom Militären. Desireé är även gravid igen! ^^

Emmy
0

Närbild på Brooke kommer snart. ^^

Förresten som ni ser på förra bilden så har det skett en olycka med ugnen. Det började brinna när Bob försökte laga våfflor så att Desireé inte behövde göra det när hon vaknade och var superhungrig. Det verkar alltså som att 'någon' kommer få läsa på om matlagning! ;D

Emmy
0

Tvillingar blev det denna gången. En pojke och en flicka. :) Aaden Bosworth och Therese Bosworth. Har dock inga bilder på dem som nyfödda åd det glitchade med deras 'kläder'. De båda hade Kentaurdräkter på sig som är anpassade för vuxna/ungdomar. ^^ Men de mår bra och så.

[SallysPigge]
0

Ser dom gärna senare då :-)

Emmy
0

Desireé mådde riktigt dåligt under tiden då barnen var nyfödda, och hon hade det stressigt på jobbet. Här kommer lite info om egenskapernasom barnen har osv..

Brooke

• Virtuos
  • Vänlig
  • Inget sinne för humor (Kom automatiskt när hon blev barn)

Therese

• Modig
  • Tungsovare

Aaden

• Atletisk
  • Tungsovare

Brooke har ju då blivit Barn! Och Therese och Aaden Småbarn, men iallafall. Det stog i legacyreglerna att man inte fick använda tårtan om det inte kom upp en ruta om att de fyller år.. Och det gjorde det o<|:) <-- Gubbe med partyhatt.

Emmy
0

Therese och Aaden. ^^ Närbild kommer senare somsagt.

Emmy
0

FEEEL! Brooke coh Therese på bilden…

Inlägget är låst för nya kommentarer