The Sims iFokus

The Sims

Etikettteknisk-hjälp
Läst 1601 ggr
Mirre9898
0

Sims 3 exchange - deras mail?

Hej
Ja, som ni kanske har märkt så har jag haft jätte stort problem med min dator och sims osv och jag ville bara säga tack till alla som har hjälpt mig :).

I alla fall, det jag tänkte fråga om var att nu när jag hade äntligen installerat alla mina sims på en annan dator, som inte är så bra det är en bärbar, och när jag skulle ladda ner frisyrer/simmar (skulle se vilka som var bugg och inte) så funkar det inte att logga in på min gamla inloggning, så då gjorde jag en ny och när jag skulle skriva in key gen för Sims 3 (som man måste göra om man ska ladda ner saker där i från) så funkar det inte att använda samma kod…

Nu är min fråga… Jag tänkte maila dom och prata med dom, men jag hittar inte deras mail adress någon stans, någon som har förut haft samma problem eller kan deras mail? :).

Tack i förväg :D.

**Tråden har flyttats till 17. Teknisk hjälp, trådarna flyttas för att få bättre ordning på sajten // Sajtvärden SimsBrooke
**

Miranda

SimsBrooke
0

Om du hittar deras mailadress så kan du ju säga till. Har försökt hitta deras mailadress och det känns inte som om dem inte har någon.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[SallysPigge]
0

Dom har en support som är trixe att hitta, och hjälpen kan komma flera veckor senare ….

[SallysPigge]
0

Gå in här https://help.ea.com/en/the-sims/the-sims-3 klicka sedan på Talk to a game advisor det är nog det enda sättet

Mirre9898
0

#1 Okej, men dom borde väll ha nån slags av support?

#2 & #3 Okej, men man måste typ vara medlem där?

Miranda

[SallysPigge]
0

kommer du inte åt den utan att vara inloggad? Jag var inte inloggad när jag gav dig länken. … konstigt :-0

[SallysPigge]
0

ja nu fattar jag förlåt, du får nog registrera dig där för det är EA sida :-)

[xMondSy]
0

Här har ni numret till EA-Support. Vissa gånger han det vara jättekö, andra så kommer ni fram på direkten.

Tele: 08 44 68 00 04

10-23 alla dagar i veckan.

[SallysPigge]
0

#7 Åh vad bra :-)

Mirre9898
0

#7 Åhhh Tack så mycket! :D. Hahah, bra att dom pratar svenska också ;).

Miranda