The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 2101 ggr
Benne
0

Skräp! Simsuppdateringen går inte :/

Försökte få till rubriken så bra som möjligt utan att den skulle bli för lång och jag hoppas ja lagt det här i rätt kategori nu, det handlar ju trots allt om sims… Men iallafall så värkar jag ha något som är emot mig och mitt sims :/ Jag hade börjat att uppdatera sims samt ladda ner världsskapar verktyget, jag har inte uppdaterat sen jag skaffat spelet (1 år sen) så jag tänkte att det vore dags ^^

Så jag lät det stå över natten men då jag skulle kolla på morgonen så var det pausat (båda grejjerna) för att det var för för liten växlingsfil. Jag började att försöka fixa det men hade inte behörighet på mitt konto o samtidigt kom skolbussen.

Då jag kom hem var datorn avstängd tack vare ett strömavbrott= allt var borta. Så nästa morgon startade jag o fixade filen på pappas konto men det tog sen 2 timmar att ladda 6% så nånting var fel… Pappa kolla upp det o de visade sig att vi hade något skräp abonnemang och att jag hade laddat ner mer än 7 gig den här månaden och då hade vi fått JÄTTE (och då menar jag verkligen jätte) låg hastighet på bredbandet. Det gick inte ens att ladda thesims3.com hemsidan för det var så segt!

Men imorrn ska pappa byta abonnemang så då får vi hoppas ^^

[SallysPigge]
0

Hoppas det löser sig för dig :-)

Benne
0

#1 Ja jag håller på och ska göra ett nytt försök nu :)