En grå sim?
Alltså, två av mina simmar är gråa ändå upp till början av halsen. Det är en sim och hans pappa som "drabbats" av detta. Jag förstår inte, kan det vara en bugg eller finns det en logisk förklaring? Skulle gärna vilja veta! (Vet typ inte hur ma laddar up bilder från the sims, så tyvärr har jag ingen bild.)
Du tar kort med C i the sims 3, och sen när du lägger upp den här trycker du på "välj fil - går sedan till dokument - Electronic Arts - the sims 3 - Screenshots och sen letar du på en bra bild =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Byt kläder på dom via garderoben så borde det försvinna.
#1 Hittar bara EA Games, men det finns det sims 2 där. Men på S finns bara SC4Terrarins typ och Storytellings..
#2 Har prövat, försvinner inte..
Jag har det problemet när jag gör en sim och spelet "stängs av" för att mitt virusprogram avbryter spelet. Men efter en stund blir de normala. Skumt att det inte funkar att ändra kläder…..
#3 Kollar du i Mina Dokument eller kollar du i Program? Dina screenshots från TS3 hamnar i Mina dokument -> Electronic Arts -> The Sims 3 -> Screenshots. :)
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
#5 Alltså, jag klickar på Välj fil, år till Skrivbord, klickar på dokument, sedan på EA Games, sedan på TS2, men jag hittar inte screenshots där.
Lokal disk - Användare - Electronic Arts - Sims 3 - Screenshots.
Du måste följa dessa stegen exakt, annars hittar du inte rätt mapp. Så dsom du gjort innan är fel, för du hamnar i fel dokument.
Så heter det i Vista/Win 7. Har du xp kan det vara lite annorlunda i dom tre första stegen.
#6 Hm du skriver TS2 du får hjälp med TS3.
Tyvärr så har jag inte Sims2 installerat för tillfället, men ska se om jag kan hjälpa dig ändå, återkommer. Om inte någon annan hinner före. :-)
Här inne på Mod the Sims så finns lite olika alternativ beroende på vilka expansioner du har
#7, öhm, jag är inte så datakunnig… Hur kommer man till lokal disk?