The Sims iFokus

The Sims

Etikett: världskaparverktyget
Läst 3385 ggr
Benne
0

Världsskaparverktyget funkar inte- HJÄLP!

Jag har precis laddat ned världsskaparverktyget-beta men då jag ska starta det så kommer det upp en dum ruta! Vad ska jag göra? Jag har längtat såå efter att skapa en egen värld men nu funkar det inte :(

Benne
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

rutan…

[Gurasu]
0

Aldrig fått upp trots alla fel jag haft med det vertyget.

Testat att installera om? Om inte, gör det!

Jag fick installera om 2/3 gånger innan det ens funkade :s

Benne
0

#2 Jag har installerat om nu men det funkar fortfarande inte :s Tror du det kan ha med att själva sims är ouppdaterat? Jag har hursomhelst satt igång uppdateringen för det nu i fall att :)

[Gurasu]
0

#3 Jag vet inte…..

Du kan ju testa, dethär var lite klurigt :s

Benne
0

#4 Ja för det här är ju inget (vad jag vet) problem som brukar uppstå för många utan ett sånt där som kommer utan tydlig anledning :/

[SallysPigge]
0

Avinstallera och ladda ner det igen, förhoppningsvis så fungerar det sedan. Kan ju ha blivit fel i nedladdningen :-)

Benne
0

Nu har jag problem med uppdateringenn av själva sims, då den var klar stod det: "'Kunde inte fastställa uppdateringen" eller något sånt… Tror jag eldar upp skivan snart om jag inte får det här skräpet att funka, det bara strular för mig Gråter

[Gurasu]
0

#7 Nejmen gud vad jobbigt!

Kan du inte testa igen, bara för att se?

Benne
0

#8 Jag startade om men fick inte fortsätta för pappa, vi har ju haft de där internet då man bara kunde hämta 7 gig i månaden (nu har pappa bytt och det nya startar på tisdag) men han köpte oxå till 3 gig för att de 7 giggen va slut men jag får inte försöka igen försen på tisdag :( :(

[Gurasu]
0

#9 Whuut? Konstigt internet :s

Vi får väll vänta och se då…