The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 3178 ggr
[pandes]
0

Familjen Bonnier

Gjorde en familj, en legacyfamilj. Spariflen gick sönder av någon konstig anledning. Sedan gjorde jag ett nytt försök med familjen Ålund, och samam sak hände med den. Nu ger jag upp och kör bara en vanlig familj som jag fuskar med pengar till huset med, sedan kör jag fuskfritt.

Skriver om det här, som en blogg ungefär.

Det handlar om djurfantasterna, inga hästar denna gången dock. Alla ska få varsitt djur i sitt rum som dom tar hand om. (3 barn) Sedan ska dom ha två hundar och tre katter. Det blir tio. Dock ska en av katterna vara åldringar, och när den katten dör så ska hundarna få valpar.

Simmarna.

Marie Bonnier.

En hundälskare som alltid velat ha en stor fmailj, men har gett upp om det för att också kunna ha djur. Hennes dröm var väl att ha 10-tals barn innan hon fick intressse för djuren. När hon träffade sin man som inte ville ha 10 barn så fick hon totalt överge den drömmen och islutändan så har hon tre perfekta barn.

Fredrik Bonnier.

Hna är också en djurälskare som ville ha hundratals djur, men fick ge upp den drömmen när han träffade sin hustru, Marie som ville ha många barn. Fredrik fick ge upp om sin dröm lite halvt och nu lever han och Marie ett liv som är 50/50. Även om de vill olika saker så har dom inte tid plats eller ork till bådas drömmar.

Barnen.

De tre barnen har alltid fullt upp med djuren och läxorna. Kanske att dom inte alltid vill ha så många djur? Ingen frågade dom. Men dom skulle aldrig kunna lämna bort ett av sina djur eftersom dom älskar dom till 100%. Men ändå så blir det lite bråk om vem som ska rasta hundarna. Nova, Daniella och Thea. (Gillar inte att göra pojk-rum haha)

Kommer bilder när fmailjens hus är klart.

[pandes]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är då hela familjen.

Från höger: Fredrik, Marie, Nova, Thea, Daniella, Rodeo, Jessie, Mist, Velvet och Glitter.

[Paulinerm]
0

Jaaaag följer! :D

alva-m-t
0

Kul familj! Jag älskar när det bara går framåt:)

Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.