The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 2680 ggr
[pandes]
0

Bråkiga sparfiler

Nu, när en sparfil, för fjärde gången, på något sät förstörts, så börjar jag bli less på att kämpa med mina familjer. Tre Legacy har förstörts och en annan familj, för sparfilen vägrar vara lite snäll och fungera till 100%, nu har det visst uppstått ett "allvarligt ´fel" när jag laddade in på min senaste inget-fusk-familj. Jag är jäkligt arg nu, jag ser ingen mening med att spela då jag inte kan komma nåvart. Någon som kan hjälpa mig?

Om det har något med saken att göra, så är minnet helt slut, det finns 0gb minnekvar på den lokala disken…

Jetta
0

Jag är ingen expert men jag antar att sparfilen ökar i storlek ju mer man spelar med den familjen eftersom den har mer att komma ihåg så om inte har något ledigt minne kan den inte öka. Att rensa på hårddisken kan kanske hjälpa :)

[pandes]
0

Jag har raderat lite, ska rensa lite till, hoppas det hjälper…

[SallysPigge]
0

Har ändrat trådens namn då den bröt mot reglerna. Tänk på vilket språk du använder. Svordomar bryter mot reglerna.

[pandes]
0

Är det en svordom?…

[SallysPigge]
0

Ja inte var det trevligt i alla fall. och jag anser att det är ett svordom ja.

LosGinos
0

OM du har noll noll noll kvar på hårddisken är det ett under att din dator fortfarande "lever"… Man ska helst ha minst 10 GB ledigt.. För att datorn ska fungera optimalt.

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian