The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 2820 ggr
21Guns
2012-01-27 13:38
0

Buggar! (TS3)

Nu är det såhär att mitt sims buggar sk*tmycket!

Mina simmar blir osynliga och när jag gör resetsim så händer det ingenting. De kan komma tillbaka ett tag om jag trycker att dem ska gå någonstans, men sen försvinner dem igen.

Det har även laggat ganska mycket (spelet kan stå still i ca 20-30 sekunder!), men det brukar försvinna efter ett tag och gå normalt.

Det har aldrig buggat såhär mycket för mig! Kan tillägga att jag har TS3 Sovrum och Badrum installerat (samt alla andra TS3), inget CC (har tryckt in rutan "kör utan eget innehåll"), dock så körde jag med testingcheatsenabled true-fusket, men det har alltid funkat bra innan! Grafikinställningarna är på medel allihop.

Kör typ som en legacy och vill helst inte förlora familjen! Vet någon om det finns något man kan göra?

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

SimsBrooke
2012-01-27 14:18
0

Har du kollat så senaste uppdatering och patchen är installerad? Jag har inte spelat så mycket med Sovrum och badrum ännu så jag vet inte om jag har samma problem..

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

21Guns
2012-01-27 14:35
0

#1 Ja, jag har senaste uppdateringen.

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

eeeliiinnn
2012-01-27 15:17
0

Mitt händerr med så! vissa simmar är osynliga, och det kan typ "frysa fast" 20-30 sekunder.. och ibland så stängs datan bara av *.*

Baraamandah
2012-02-20 02:52
0

Mitt kan med bara frysa fast, den gör det väldigt ofta med O.O

Bloggare på threesimsnerds.blogg.se