The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 4846 ggr
Tainted123
2

Hästarna har fastnat?

Hej!

Någon som vet hur man gör för att få loss människor och djur som "fastnat"? Hade en gubbe som på nåt sätt lyckats ställa sig på utsidan av en vägg på andra våningen, fick ju loss honom ganska lätt med att bara bygga lite golv temporärt..
Men nu har mina ena enhörning samt en vanlig häst samtidigt fastnat, ute på gräset bara på tomten. de båda har interaktionen "sniffa" överkryssat som inte vill försvinna.
Har för mig att jag läste någonstans för längesen att det fanns nåt sätt att få loss det? Någon som vet?

Vet inte om det har nån betydelse men jag har djurliv, leva livet, sovrum & badrum samt drömjobb installerat.

Baraamandah
1

har dom fastnat så dom inte kan gå? för det hände mig en gång och då skrev jag bara in fusket "Moveobjects on" och gick in i köpläget så gick det att flytta simmen/hästen :)

Bloggare på threesimsnerds.blogg.se

Tainted123
0

dom kan inte gå eller göra något, båda är jättehungriga osv men eftersom "sniffa" rutan däruppe inte vill försvinna så dom är fast :/

ska prova detta med moveobjects, hur fick man fram fuskrutan nu igen? :)

Baraamandah
1

shift + ctrl + C :)

Bloggare på threesimsnerds.blogg.se

Luisa
2

#2 För att få loss simar, ta upp fuskrutan och skriv resetsim för och efternamn på simen, har djuren också eftrenamn kan du prova att göra det på dem med :)

SimsBrooke
0

skriv i Resetsim för och efternman: alltså om din häst heter Johan Andersson så skriver du

Resetsim Johan Andersson

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke