The Sims iFokus

The Sims

Etikettbilder-och-filmer
Läst 5402 ggr
FokusPåSims
0

Mitt egna sims hus!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hoppas ni gillar det :)

Har lagt upp det på you tube.

Gör flera inlägg med hus jag gör!

[camillahj]
0

Jag kan verkligen inte bygga så fina hus :(

21Guns
0

Istället för att göra nya inlägg kan du väl posta dina hus i den här tråden, så är allt samlat! :) Fint hus förresten!

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

FokusPåSims
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Allt går, bara man vill! :)

#2 okej det ska jag göra. Tack.

FokusPåSims
0

Älskar sims!

21Guns
0

Väldigt snygga hus, hur kommer du på idéerna till att bygga dem? :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

FokusPåSims
0

:)

amandanormaan
4

Lite kul att det är 2 olika youtube användare som har gjort husen… ;)

Te sunt non solus ♥

FokusPåSims
0

#5  Jag är inne på you tube ibland och där får jag endel ideer, och sen laddar jag ner väldigt mycket saker.  Blir jag inte nöjd så bygger jag om. Man får pröva sig fram lite. Jag har haft sims väldigt länge! I början var jag inte så bra. Men jag blir bättre och bättre för varje gång.

FokusPåSims
0

#7: Tack1:)

[camillahj]
0

Haha Ja allt går bara man vill Skrattande men jag har försökt men får inte till det sådär snyggt inte! Sen får jag nog skylla lite på mitt tålamod och dålig kunskap allmänt i spelet

diesel92
0

FInns det på exchange? Måste ha :O

Luisa
0

Wow vilket coot hus :O :)

Finns den på exchange?Oskyldig

Eriikaa
0

Kan du inte ladda upp den på exchange? :D

~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.

amandanormaan
0

Jo lägg upp det på exchange, skulle jätte gjärna vilja ha det! :)

Te sunt non solus ♥

FokusPåSims
0

Ska kanske lägga upp.

myismyname
4

I den förra videon står det att du bara har grundspelet och inte mycket möbler att använda. Här är praktiskt taget hela huset fullt av CC av alla möjliga slag… Videorna är skapade av olika YouTube-användare (som står högre upp) dessutom. Gå in och titta på respektive YouTube-konto - jag är nästan hundra på att det är två olika människor som äger dem. Du får ursäkta min misstänksamhet, men jag tvivlar starkt på att det verkligen är dina hus du lagt upp i dessa trådar…

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

FokusPåSims
0

#16 du kanske tänker så. Men…jag har nästan 10 stycken konton. Tro mig. Jag har gjort det.

Om du inte tror mig så…ockej tro mig inte, MEN DET ÄR JAG!!Skrikandes

Om nån annan kommenterar såhär så då.. Skrikandes

diesel92
2

17#: Inte för att jag inte tror på dig, men då är det ju bara att logga in på youtube och skriva att det är du då ^^ Svårare är deti nte att bevisa

amandanormaan
0

#16 phu, det är inte bara jag då ;)

Te sunt non solus ♥

diesel92
0

Vore intressant om du tog lite bilder på "dina" vackra hus. Allt tyder ju just nu på att det inte är du som har gjort huisen med "alla dina" användare. ^^

[SallysPigge]
0

Varför så många konton? Men men själv har jag två …., dock ett mer aktivt.

Vet ärligt inte vad jag tror ännu ….:-S

FokusPåSims
0

Jag har lagt upp 4 bilder. Här är en…..

diesel92
0

22#: Vore intressant med tex närbild på en sim och sedan när den simmen står vid huset tex ^^

21Guns
1

#22 Den bilden är från http://lindablom.se/2009/september/the-sims-3-snack.html

Googlade snabbt på "the sims 3 hus" bilder och den var på sidan 2…

"I think therefore I am" 

- Descartes

SimsBrooke
2

Kontot till detta hus heter EddieFivespeed och jag tror knappast du skulle ta ett namn som tillhör en kille. 

Och dessutom gick jag in på reignkaeras kanal på youtube och HON har en bild på sig själv.  Och det ser inte ut som du..

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

FokusPåSims
1

#24  Är det nåt fel att ha en blogg eller?

21Guns
0

#26 Trodde du var 16 (som det står på din iFokus sida) och inte 23, samt liknar bilderna på hon i bloggen inte alls den bilden som du har här…

"I think therefore I am" 

- Descartes

diesel92
1

26#: Nejdå. men det är inte din blogg för du hittar ju på lika mycket som en häst kan trava ^^

Eriikaa
6

Du vet väl om att du kan bli polisanmäld om han/hon skulle se detta? ^^

~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.

[SallysPigge]
3

Snälla du gör bort dig mer och mer, antingen är man 16 eller 23 :-D

Och fotot på dig här liknar mer en 16 åring. Har en dotter själv på 16 år ..

finfisk
0

Två olika bilder visas, två olika länder, tre olika sidor med olika konton, två olika åldrar. Du visar fyra olika bilder på huset, i ganska litet format - google. När någon påpekar att det är inte är du, blir du förbannad, vilket man inte brukar bli, eller visar.

Ska man tala om en lögn, ska den vara genomtänkt. Noga.

[Siimsloverr]
0

Varför ljuga? Man fattar ju att något inte stämmer när du först lägger upp en film med endast nedladdade föremål och sen visar du några bilder där det bara är föremål gjorda av sims! Varför inte bara vara ärlig och visa dina riktiga hus som kanske inte är lika fina men då får du ju iaf kritik på de som Du har gjort! :)

[Siimsloverr]
0

En annan sak som inte stämmer är att du skrev "är det fel att ha en blogg" när någon skrev att bilden var från linda bloms blogg. Du säger att du är 16 år men linda är född 88 så tänk igenom allt lite mer nästa gång du får för dig att du ska ljuga!

[SallysPigge]
0

Tråden låses pga detta är redan utagerat och behövs inte dras upp igen, då detta var ett tag sedan.

Inlägget är låst för nya kommentarer