The sims 3
Jag skulle vilja köpa yhe sims 3 nu för alla snackar om att det är kul när man kan ha husdjur och så, och då såg jag att de hade sims på Siba, paketpris, the sims3 + husdjur. men jag vet inte om min dator klarar av det? det är en relativt ny Windows Vista dator och datorn klarar 5 sims 2 spel (som jag tänkte avinstallera) Tror ni det funkar? :)
Tråden har flyttats till 17. teknisk hjälp, trådarna flyttas för att få bättre ordning på sajten // Sajtvärden SimsBrooke
I systemkravet eller var det heter står de att det funkar för XP, Vista och 7. Så de ska säkert funka 
//Julia
Kolla på Can you run it 

Mvh Stephanie 

tack för svararen! ska kolla =)
Jag tycker du bör vänta lite med att skaffa sims 3. De håller på att ändra ganska myckt på deras sida för det kommande spelet. Tex idag krävde de att jag skulle logga in för att starta spelet vilket kan betyda att det kan bli nödvändigt till att ha tillgång till internet för att kunna spela i framtiden.
#4 dem ändrar ju för det nya expansionspaketet "I rampljuset". Det spelet får ju mer nya funktioner därav massa ändringar på the sims 3s hemsida. Så man kommer nog inte undan med såna uppdateringar.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke