Laddar inte klart?
Hej! Jag behöver hjälp med mitt sims! Jag har en familj med 4 hästar 1 katt och 4 simmar, som jag älskar väldigt mycket. Men nu när jag ska spela på den familjen så går det inte? Det kommer bara till sista "Strecket" på laddningssaken. Igår stog det så i ungäfär 1 och en halvtimme. Snälla hjälp!
Sorry för lite rörig text
Tråden har flyttats till 17. teknisk hjälp, trådarna flyttas för att få bättre ordning på sajten // Sajtvärden SimsBrooke
Har du lagt in mycket nedladdat innehåll i spelet? Det kan ju sega ner spelet. :-)
Nää jag har inte laddat ner något :/
Har du haft problem med det tidigare? fungerar det bra med någon annan familj? Kanske har blivit något fel med just den familjen i så fall.
Nej det har inte varit nåt problem förut :( De andra familjerrna funkar jättebra!
Det är tråkigt men jag hade raderat den och börjat om. Och hoppas på att det inte händer igen. Det kan ha blivit någon konflikt (inte med simmarna utan med programmet) i den familjen som gör att datorn inte får fram dom igen.
Nu fick jag igång den 1 gång och spelade lite på den men sen efter en stund kommer det upp en ruta där det står "Spelet stängdes oväntat" Och nåt mer som jag inte kommer ihåg, Sen kunde jag inte öppna familjen mer