Någon som vet??
När jag startade mitt spel idag så kom det upp en ruta sä de ville att jag skulle logga in. Jag valde att trycka på avbryt eftersom jag inte kände för att logga in. Spelet fortsatte att ladda tills den kom till den sista biten innan familjerna dyker upp. Då slutar den att ladda och stänger ner spel fönstret. Spelet är fortfarande igång och har "kastat" ur mig 4 gånger nu.
Jag vet att det kommer hända lite förändrigar när det nya spelet kommer men jag har inte läst någon stasn att de kommer att kräva att man skall logga in om man vill spela. Någon som vet om det är så?
För jag har absolut ingen lust att logga in för att kunna spela sims. Jag tycker att det är min ensak om vad jag gör när jag spelar och att EA inte har ett skit att göra med det.
Tråden har flyttats till 17. Teknisk hjälp, trådarna flyttas för att få bättre ordning på sajten // Sajtvärden SimsBrooke
Oj det låter konstigt. Hoppas verkligen inte att man måste det. För man vill ju kunna spela spelet även om man kanske inte har tillgång till internet just då.
Det sa min kompis också.
Nu när jag själv testade starta spelet så kom den rutan fram med inloggning när jag startade launchern, men klickade bort den bara och fortsatte starta spelet utan problem. Att jag inte kan se reklamen från The Sims 3 kan jag leva utan. Så än så länge är det ingen katastrof. :-)
Det enda jag får upp när jag klickar upp launchern är " Kan inte ansluta till Origin " men det trycker jag bara bort och sedan fortsätter jag som inget.
Jag är ibland inloggad via launcher och ibland inte, men inget påverkar mitt spelande tycker jag.
Jag får la försöka igen o se om det funkar.
Det kan bero på att du har ett annat fönster uppe. Det hände samma sak med mig idag, jag skulle koppla in högtalaren till datorn och något fönster kom upp om hur jag vill justera ljudet och spelet bara minimerades, så jag försökte klicka upp den igen flera gånger, tills jag kom på att jag måste stänga rutan om ljudet..